Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195733539' post='3726614] Nå ser jeg for meg George Costanza i Seinfeld ;oD Nei, det stemmer nok ikkje helt. I gamle dager her på DOL, når alle hadde egne hjemmesider, blei eg sammenligna med all slags mulige folk (av utseende), etter å ha lagt ut to bilder på hjemmesida mi. Men desverre så husker eg ikkje navna på de som blei nevnt... 0 Siter
DarkPink Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 *Flirer* Jeg har verdens beste mann jeg. ) Han er riktignok tynn, men han er forholdsvis reflektert (hva man nå egentlig legger i det?!), han kan lage mat og han er verdens beste og snilleste. Såh. Hva er det du syns er så feil med Anders da? =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Hva er det du syns er så feil med Anders da? =) Han er sikkert en kjernekar han, han virket veldig trivelig i dagens episode. ) Men _min_ type mann er han nok ikke, men det betyr jo slett ikke at han er grusom av den grunn. Han virket nå både snill og omtenksom. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.