Gå til innhold

Retusjering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og Victoria Beckham trodde at vi skulle gå på den der? Særlig. Hun kunne da valgt en litt mindre bakdel hvis hun nå først skulle jukse:)

Gjest Angela25
Skrevet

Og Victoria Beckham trodde at vi skulle gå på den der? Særlig. Hun kunne da valgt en litt mindre bakdel hvis hun nå først skulle jukse:)

Hehe:-) Den var jo fin den nye baken hennes da! Men ser litt rart ut paa henne naar hun ellers er saa mager...

Skrevet

Hehe:-) Den var jo fin den nye baken hennes da! Men ser litt rart ut paa henne naar hun ellers er saa mager...

Fin den ja, men sånn rumpe kan man bare ikke ha når man ellers ser ut som et vandrende skjelett:)

Gjest this is a signature
Skrevet

Da er vi to..

Spesielt at magemusklene ble _fjernet_ på Cameron...^^

Skrevet

Victoria? Var det bilde av hene også?

Skrevet

Victoria? Var det bilde av hene også?

Ja, en reklameplakat for parfyme. Ikke rart du ikke kjente henne igjen, for hun var fotografert bakfra og hadde rumpe;)

Skrevet

Ja, en reklameplakat for parfyme. Ikke rart du ikke kjente henne igjen, for hun var fotografert bakfra og hadde rumpe;)

Hvorfor er alle bildene i bildeseriene på seher.no hos meg alt for store (forstørret)? Ser bare hodet..Hvordan endrer jeg på det?

Skrevet

Hvorfor er alle bildene i bildeseriene på seher.no hos meg alt for store (forstørret)? Ser bare hodet..Hvordan endrer jeg på det?

Keine anung. Men nå er Fru Beckham borte, så det er ikke så rart at du ikke ser henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...