Gjest jenteslanker17 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 hei. jeg er ei jente på 17 år som har gått ned 48 kilo på 1 år. åsså lurer jeg på om det er noe antall kilo man må gå ned for å få operert vekk alt det overflødige.?? det er noen som snakker om at den BMI greia, må være på under 27, stemmer det. ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Wow! For en jobb du har gjort! Jeg antar du snakker om å fjerne overflødig hud? Jeg vet ikke hva grensa der ligger på, men den ligger nok godt ned mot normal bmi i alle fall, dersom man gjør det for tidlig og går enda mer ned i vekt så vil man vel få overflødig hud på nytt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har hørt at du må ha hatt en stabil vekt over ett års tid, sånn at man er relativt sikre på at du ikke går opp/ned etter operasjonen. Det har ikke noe med BMI å gjøre, så vidt jeg vet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.