mariaflyfly Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Jeg også. http://seeitaly.org/images/toscana.jpg Trenger ikke si mer. Kanskje jeg må bli lærer likevel... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg liker våren veldig godt! Men jeg kunne fortsatt vært foruten snøen. Jeg hater å måtte måke meg ut om morran. Jeg hater å ikke finne parkeringsplass når jeg kommer hjem om ettermiddagen fordi snøen minsker gateplassene med minst 30 % og jeg hater å måtte grave fram bilen om morran fordi måkebilen (når den en sjelden gang kommer) har måkt den inne, og jeg spør meg sjøl hvert år hvem pokker jeg må shagge i dette borettslaget for å få en biloppstillingsplass! Jeg hater å ikke ha garasje og måtte skrape bilen hver morra. Jeg hater å fryse Jeg hater vinterklær; ekle sko, svære jakker og kløende ull. *dårlig dag i dag* Huff 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Liker du ikke julen? Jeg har ikke gitt opp det enda, selv om den blir en like stor skuffelse hver år. Julefreden som liksom skal senke seg jager ikke bort angsten, depresjonen blir ikke jaget vekk av julegleden og smilene. Men hvert år håper jeg. Heldigvis har vi en grei og "oversiktlig" familie, ingen skilsmisser med dine, mine og våre barn. Heller ingen som bor så langt unna at det blir overnattingsbesøk med stive smil 1. juledags morgen. Nei, jeg liker ikke julen, og har funnet ut at i år misliker jeg den mer enn noen gang. 0 Siter
Orio Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Nei, jeg liker ikke julen, og har funnet ut at i år misliker jeg den mer enn noen gang. Skrev ikke du om logistikkproblemer i julen? Hvem skal feire hvor, og når? Og hvordan skal to små gutter få feiret jul sammen? Da er det ikke rart du ikke liker julen. Selv må jeg nok ha noen flere skuffende juler før jeg begynner å mislike dem. Har jo fortsatt håp om at årets jul skal bli fin. :- ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Skrev ikke du om logistikkproblemer i julen? Hvem skal feire hvor, og når? Og hvordan skal to små gutter få feiret jul sammen? Da er det ikke rart du ikke liker julen. Selv må jeg nok ha noen flere skuffende juler før jeg begynner å mislike dem. Har jo fortsatt håp om at årets jul skal bli fin. :- ) Logistikken tar rotta på meg, ja. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Vi bor på forskjellig kant av byen, remember? Å ja, sier du det:) Befinner meg i sentrum jeg nå. Grått og trist:( 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg kan være tilbøyelig til å være enig med deg. Altså - snø er pent i teorien, men et helvete i praksis. Ja, enig. Glatt føre og brøytekanter uten mulighet til (ut)sikt, nedsnødde biler etc er ikke stas. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg kan være tilbøyelig til å være enig med deg. Altså - snø er pent i teorien, men et helvete i praksis. Jeg er helt enig. Snø er noe skikkelig dritt i hvert fall så lenge kommunen ikke gjør jobben sin og måker. 0 Siter
meg__123! Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Er ikke lenge snøen ligger da. Er spådd regn i oslo imorgen hvertfall. Da forsvinner jo snøen :) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.