Gå til innhold

Hva elsker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en film i går der det ble sagt: Ikke lev for levebrødet men for det du elsker.

Så da gjelder det å gjøre det man elsker utenom arbeidet, spesielt dersom man mistrives :)

Jeg elsker å sitte alene utover natten å lytte til stillheten. Elsker å male akvarell, da flyyr tiden. Tja og masse mere.

Hva elsker du? :)

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

43

• Hønemoren

11

• Glimtipper

9

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å være sammen med kjæresten min. :o) Og ungene selvfølgelig!

Det spiller ikke så stor rolle hva kjæresten og jeg gjør, vi kan godt sitte med hver vår laptop foran tv'n, men bare det å vite at han er der, at jeg kan strekke ut håden og stryka på armen hans gjør meg varm om hjertet... :o)

Skrevet

Å være sammen med kjæresten min. :o) Og ungene selvfølgelig!

Det spiller ikke så stor rolle hva kjæresten og jeg gjør, vi kan godt sitte med hver vår laptop foran tv'n, men bare det å vite at han er der, at jeg kan strekke ut håden og stryka på armen hans gjør meg varm om hjertet... :o)

Hærlig :) Men sånn for deg selv da, hva elsker du som person?

Hehe, det blir kanskje litt for dypt her nå, men jeg synes det er ok å tenke over hva man elsker. Kanskje det er lenge siden sist man gjorde den bestemte tingen :)

Vi har lett for å leve for andre. Familie,mat, hus, hjem og arbeidsgiver...

Skrevet

Jeg elsker å kose med barna mine (ikke så begeistret for å mase på dem) - elsker turer i nysnø - elsker gode samtaler med mannen min, gjerne over et glass god vin - elsker morgenkaffe på hytta en sommerdag - det var det jeg kom på i farten.

Skrevet

Hehe, det blir kanskje litt for dypt her nå, men jeg synes det er ok å tenke over hva man elsker. Kanskje det er lenge siden sist man gjorde den bestemte tingen :)

Jeg elsker å tegne og male. Og jeg elsker å skrive og trylle med ord. Jeg elsker å reise, selv om det ikke er langt. Reisen har i seg selv noe lyrisk ved seg. Jeg elsker å lese alt fra aviser til bøker. Jeg elsker å lære noe nytt. Jeg elsker en god samtale og mennesker som har en dybde i seg. Jeg elsker katten min og leiligheten min. Jeg elsker en god film som får meg til å tenke. Jeg elsker musikk og jeg elsker å være kreativ. Jeg elsker å være sammen med mennesker jeg bryr meg om og spesielt tantebarnet mitt. Jeg elsker forandringer og spenning og å fundere over livet.

Skrevet

Jeg elsker å tegne og male. Og jeg elsker å skrive og trylle med ord. Jeg elsker å reise, selv om det ikke er langt. Reisen har i seg selv noe lyrisk ved seg. Jeg elsker å lese alt fra aviser til bøker. Jeg elsker å lære noe nytt. Jeg elsker en god samtale og mennesker som har en dybde i seg. Jeg elsker katten min og leiligheten min. Jeg elsker en god film som får meg til å tenke. Jeg elsker musikk og jeg elsker å være kreativ. Jeg elsker å være sammen med mennesker jeg bryr meg om og spesielt tantebarnet mitt. Jeg elsker forandringer og spenning og å fundere over livet.

Se det! Der var det masse jo :) Så godt du har mye du bryr deg om. Samtaler som går dypt er givende, helt enig! Filosofere litt :)

Skrevet

Jeg elsker å kose med barna mine (ikke så begeistret for å mase på dem) - elsker turer i nysnø - elsker gode samtaler med mannen min, gjerne over et glass god vin - elsker morgenkaffe på hytta en sommerdag - det var det jeg kom på i farten.

Morgenkaffe i ferietiden, den er hærlig ja! Vi har vært en del år på sjøen, og det er vidunderlig med kaffe i sola :) Når våren kommer så elsker jeg å henge ut tøy, en virkelig nytelse :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Bortsett fra "the obvious", mann, barn og sånn:

Jeg elsker å reise!

Jeg elsker å lage fest for vennene og familien min!

Jeg elsker å være helt alene!

Jeg elsker å lære nye språk og å lese faglitteratur innenfor det området jeg jobber!

Jeg elsker havet!

Jeg elsker å svømme, bade - helst i friluft, men basseng duger også om vinteren!

Egentlig elsker jeg vel vann, i alle former - også som drikke :)

Jeg elsker å lukte på ungene mine, og å lytte til pusten deres når de sover!

Jeg elsker jula!

Jeg elsker å le!

Jeg elsker en skikkelig, engasjert debatt!

Jeg elsker å være alene med mannen min, uansett hva vi gjør, de ytterst får gangene vi klarer å få barnevakt!

Jeg elsker folkeliv!

Jeg elsker stillhet!

Jeg elsker høsten, kalde, "crispe" høstdager!

Jeg elsker lyset i sommerhalvåret!

Jeg elsker lune sommerkvelder!

Jeg elsker snøsmeltingen om våren! Og de første krokusene som stikker opp av jorda!

Jeg elsker Norge, faktisk! Frihet, demokrati, samfunnsordning...

Jeg elsker fjellet om høsten, hvis jeg slipper å gå lang tur!

Dette var morsomt - det er jammen mange ting som betyr veldig mye for meg! Trengte å tenke litt på det :)

Skrevet

Min liste over ting som gir meg en god følelse:

Morgenstunder,

Solnedganger,

Fotbad,

Glass,

Sengetøy,

Fine kopper,

Å drikke te av en fin kopp,

Sengetepper,

Boligannonsene på finn.no,

Adventstid,

Å våkne om morgenen på julaften,

Kongerøkelse,

Italia-stemning,

Storby-stemning,

Majorstua,

Kaffe latte,

Scones med rosiner,

Lune salater,

Duftlys,

Lukten av kokos og vanilje,

Gjærbakst,

Dyr.

Skrevet

Bortsett fra "the obvious", mann, barn og sånn:

Jeg elsker å reise!

Jeg elsker å lage fest for vennene og familien min!

Jeg elsker å være helt alene!

Jeg elsker å lære nye språk og å lese faglitteratur innenfor det området jeg jobber!

Jeg elsker havet!

Jeg elsker å svømme, bade - helst i friluft, men basseng duger også om vinteren!

Egentlig elsker jeg vel vann, i alle former - også som drikke :)

Jeg elsker å lukte på ungene mine, og å lytte til pusten deres når de sover!

Jeg elsker jula!

Jeg elsker å le!

Jeg elsker en skikkelig, engasjert debatt!

Jeg elsker å være alene med mannen min, uansett hva vi gjør, de ytterst får gangene vi klarer å få barnevakt!

Jeg elsker folkeliv!

Jeg elsker stillhet!

Jeg elsker høsten, kalde, "crispe" høstdager!

Jeg elsker lyset i sommerhalvåret!

Jeg elsker lune sommerkvelder!

Jeg elsker snøsmeltingen om våren! Og de første krokusene som stikker opp av jorda!

Jeg elsker Norge, faktisk! Frihet, demokrati, samfunnsordning...

Jeg elsker fjellet om høsten, hvis jeg slipper å gå lang tur!

Dette var morsomt - det er jammen mange ting som betyr veldig mye for meg! Trengte å tenke litt på det :)

Masse masse :) Ja jeg tror ikke vi har vondt av å tenke over hva som betyr noe. Det er jo viktig å huske å nyte tilværelsen. Livet kan fort bli stress om man ikke nyter livets gode ting iblant. (jøsses så dyp jeg ble i dag, hehe)

tzatziki1365380058
Skrevet

Morgenstunder,

Solnedganger,

Fotbad,

Glass,

Sengetøy,

Fine kopper,

Sengetepper,

Adventstid,

Kongerøkelse,

Italia-stemning,

Storby-stemning,

Majorstua,

Kaffe latte,

Scones med rosiner,

Lune salater,

Duftlys,

Gjærbakst,

Dyr.

Åh, jeg glemte å ta med storbyer! Jeg elsker storbyer! New York og Paris er favorittene, men har vært altfor lite i NY. En gang skal jeg være der minst en måned - tror jeg tralala.... :)

Skrevet

Morgenstunder,

Solnedganger,

Fotbad,

Glass,

Sengetøy,

Fine kopper,

Sengetepper,

Adventstid,

Kongerøkelse,

Italia-stemning,

Storby-stemning,

Majorstua,

Kaffe latte,

Scones med rosiner,

Lune salater,

Duftlys,

Gjærbakst,

Dyr.

Lukter ja! De små ting er viktige :) Boligannonser på finn.no? :) Er du på husjakt?

Skrevet

Hmm.... Å sitte på hesteryggen i full galopp og kjenne seg i harmoni med hesten og naturen. :o) Evt. å ri barbak en varm sommerdag, kjenne hestens pels mot bare legger og rusle rolig rundt på en eng med strå så høye at de kiler meg på lårene... Jeg har opplevd det og det er en vidunderlig opplevelse. :o)

Skrevet

Jeg elsker å skrive. Det er utrolig viktig for meg og har alltid vært mitt livs lidenskap. Jeg elsker også å lese bøker.

Jeg elsker å tilbringe tid med sønnen min. Å få se han vokse opp og ta vare på han har virkelig lagt til en ny dimensjon i livet mitt.

Jeg elsker å reise og å lære nye ting, møte nye mennesker. Nye opplevelser er som brenstoff for meg, det gir meg masse glede og inspirasjon.

Jeg elsker å tilbringe tid med vennene og kjæresten min, diskutere og le. Jeg elsker å se film sammen med de. Jeg elsker å høre på musikk og å gå på konserter.

Jeg elsker familien min. Jeg har et veldig nært forhold til brødrene min og de er utrolig viktige for meg. To av mine beste venner i grunnen.

Skrevet

Hmm.... Å sitte på hesteryggen i full galopp og kjenne seg i harmoni med hesten og naturen. :o) Evt. å ri barbak en varm sommerdag, kjenne hestens pels mot bare legger og rusle rolig rundt på en eng med strå så høye at de kiler meg på lårene... Jeg har opplevd det og det er en vidunderlig opplevelse. :o)

Det høres helt topp ut. Jeg har kun ridd en gang, men den turen glemmer jeg aldri heller. Det var kjempegøy!! Hesten het Carmen :) Jeg var vel 14 år den gangen.

Skrevet

Jeg elsker å skrive. Det er utrolig viktig for meg og har alltid vært mitt livs lidenskap. Jeg elsker også å lese bøker.

Jeg elsker å tilbringe tid med sønnen min. Å få se han vokse opp og ta vare på han har virkelig lagt til en ny dimensjon i livet mitt.

Jeg elsker å reise og å lære nye ting, møte nye mennesker. Nye opplevelser er som brenstoff for meg, det gir meg masse glede og inspirasjon.

Jeg elsker å tilbringe tid med vennene og kjæresten min, diskutere og le. Jeg elsker å se film sammen med de. Jeg elsker å høre på musikk og å gå på konserter.

Jeg elsker familien min. Jeg har et veldig nært forhold til brødrene min og de er utrolig viktige for meg. To av mine beste venner i grunnen.

''Jeg elsker å skrive. Det er utrolig viktig for meg og har alltid vært mitt livs lidenskap''

Gjør du noe med lidenskapen din? Skriver du bøker kanskje?

Skrevet

Ferie / feriereiser, vin og godt lesestoff. Gjerne i kombinasjon.

Dessuten store frokoster, te og helgeaviser, for å nevne noe som forekommer litt oftere.

Skrevet

Jeg elsker kjæresten min!

Og jeg elsker ferskt, grovt brød med sprø skorpe og frisk pålegg. Lyden av pepperkverna over f.eks rykende varm suppe-

Jeg elsker nypresset appelsinjuice, et glass god rødvin, oppskjært frukt, ost og kjeks....

Jeg elsker behagelige stoffer mot nydusjet hud, en diskret dæsj yndlingsparfyme eller lukta av favorittkroppskremen

Jeg elsker et ryddig, rent, personlig hjem

Jeg elsker klemmer, kyss og kos

Jeg elsker å lese, tegneserier, fagbøker, aviser, poesi,

elsker å se på kunst,

å drømme meg bort i en film, å le til god humor, elsker en intensiv dramaserie, å få frysninger av en god grøsser eller en spennende actionserie

Jeg elsker å gå ut ytterdøra- om vinteren når rimet ligger hvitt over nakne trær og kvister, elsker å kjenne kulde i kinnene/ om høsten når verden er rød, gul og oransje, fargesprakende men vemodig/ om sommeren når sola gløder og gresset er mykt for barbente føtter/ om våren når alt begynner på nytt, jeg elsker å begynne på nytt...

Og jeg elsker overraskelser når jeg kjeder meg

oppmerksomhet når jeg har fortjent det

komplementer når jeg trenger det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...