Gå til innhold

Preferanser/referanser

Gjest Treg - trenger teskjemating

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Treg -  trenger teskjemating

Preferanser og referanser er jo to helt forskjellige ting, hva mener du?

Preferanser er jo en angivelse av hva du foretrekker, mens referanser gjerne viser til personer du har jobbet med/under og som kan si noe om deg.

Jeg bare lurte på hva man egentlig ber tidligere arb.giver om, men da er det altså referanser.

Annonse

Gjest Treg - trenger teskjemating

Vil du virkelig vite sjefens preferanser? Altså hva han liker av ulike ting ;-)?

Så da har jeg altså dummet meg ut når jeg ringte tidligere arb.giver og spurte etter preferanser.? Ja, jeg ringte skolen også. Jeg følte jeg hadde sagt noe galt, noe skurret. Jeg skulle så absolutt spurt her før jeg ringte!!!

Gjest pærebrus875

Så da har jeg altså dummet meg ut når jeg ringte tidligere arb.giver og spurte etter preferanser.? Ja, jeg ringte skolen også. Jeg følte jeg hadde sagt noe galt, noe skurret. Jeg skulle så absolutt spurt her før jeg ringte!!!

Mulig de skjønte hva du mente uansett? Du er nok ikke den eneste her i landet som ikke skjønner forskjellen på f eks de 2 ordene der.. mulig de du ringte faktisk sier preferanser selv om referanser?

Fikk du referanser av dem? Så har du jo fått det du skulle få uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...