Gå til innhold

motsatt

Anbefalte innlegg

lissi1365380351
Skrevet

Inspirert av tråden under her,lurer jeg på hva du hater mest?

Skrevet

Ufred. Løgn. Overlegenhet. Mangel på ydmykhet. Å fryse. Å sovne av. Å være oversulten eller overtrøtt. Å være alene når jeg ikke har lyst. Å være utrygg. Å ha en ekkel klump i magen for noe. Teite individfokuserte nyhetsartikler. Lungemos. Og søt hvitvin!

lissi1365380351
Skrevet

Ufred. Løgn. Overlegenhet. Mangel på ydmykhet. Å fryse. Å sovne av. Å være oversulten eller overtrøtt. Å være alene når jeg ikke har lyst. Å være utrygg. Å ha en ekkel klump i magen for noe. Teite individfokuserte nyhetsartikler. Lungemos. Og søt hvitvin!

Å sovne av????fra hva da,er det ikke godt å sove da.

Skrevet

Å sovne av????fra hva da,er det ikke godt å sove da.

Å sove er deilig. Å sove lenge er enda deiligere. Men ikke om man burde vært oppe - og et helt annet sted. Hele dagen blir skakk av å starte på en sånn stressa måte for meg!

Skrevet

Hinting i motsetning av klar tale. Jeg liker klar tale.

At folk prøver å være fiiine.

Gjest pærebrus875
Skrevet

Å sove er deilig. Å sove lenge er enda deiligere. Men ikke om man burde vært oppe - og et helt annet sted. Hele dagen blir skakk av å starte på en sånn stressa måte for meg!

Du mener altså å forsove deg? Tenkte kanskje du tenkte på samme tingen jeg ikke er så glad i heller, nemlig sovne midt på dagen og så være helt "mos" etterpå.

Typen er glad i å ligge under dyna, og da helst med meg under der også :-P så er det varmt og godt i armkroken og så sovner vi.. når vi ikke burde ha sovet i det hele tatt. Uff.

Skrevet

Du mener altså å forsove deg? Tenkte kanskje du tenkte på samme tingen jeg ikke er så glad i heller, nemlig sovne midt på dagen og så være helt "mos" etterpå.

Typen er glad i å ligge under dyna, og da helst med meg under der også :-P så er det varmt og godt i armkroken og så sovner vi.. når vi ikke burde ha sovet i det hele tatt. Uff.

Forsove seg = sovne av på min dialekt...

Sovne i armkroken er absolutt ikke å forakte - og ikke noe jeg på noen måte hater - selv om man kan bli slapp resten av dagen! ;)

Skrevet

Vinterm mørket, misunnelse, baksnakking, Ola Dunk.

Hater forresten å jobbe, det må være noe av det verste jeg vet.

Gjest Høstløvet
Skrevet

Hater forresten å jobbe, det må være noe av det verste jeg vet.

På tide å tenke nytt??

Skrevet

På tide å tenke nytt??

Hvorfor det? Jeg hater å jobbe, punktum.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Å bli oversett, å fryse (vinter!), depresjonene, å bli kommandert, når noen hindrer fremskritt, å være så blakk at man må på sosialen. Å bli undervurdert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...