lissi1365380351 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Inspirert av tråden under her,lurer jeg på hva du hater mest? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Kalde dager med masse kuldegrader. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ufred. Løgn. Overlegenhet. Mangel på ydmykhet. Å fryse. Å sovne av. Å være oversulten eller overtrøtt. Å være alene når jeg ikke har lyst. Å være utrygg. Å ha en ekkel klump i magen for noe. Teite individfokuserte nyhetsartikler. Lungemos. Og søt hvitvin! 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Ufred. Løgn. Overlegenhet. Mangel på ydmykhet. Å fryse. Å sovne av. Å være oversulten eller overtrøtt. Å være alene når jeg ikke har lyst. Å være utrygg. Å ha en ekkel klump i magen for noe. Teite individfokuserte nyhetsartikler. Lungemos. Og søt hvitvin! Å sovne av????fra hva da,er det ikke godt å sove da. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Å sovne av????fra hva da,er det ikke godt å sove da. Å sove er deilig. Å sove lenge er enda deiligere. Men ikke om man burde vært oppe - og et helt annet sted. Hele dagen blir skakk av å starte på en sånn stressa måte for meg! 0 Siter
nick Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Kjeften full av HÅRETE mus (ikke den firbeinte varianten). 0 Siter
adelie Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Hinting i motsetning av klar tale. Jeg liker klar tale. At folk prøver å være fiiine. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Å sove er deilig. Å sove lenge er enda deiligere. Men ikke om man burde vært oppe - og et helt annet sted. Hele dagen blir skakk av å starte på en sånn stressa måte for meg! Du mener altså å forsove deg? Tenkte kanskje du tenkte på samme tingen jeg ikke er så glad i heller, nemlig sovne midt på dagen og så være helt "mos" etterpå. Typen er glad i å ligge under dyna, og da helst med meg under der også :-P så er det varmt og godt i armkroken og så sovner vi.. når vi ikke burde ha sovet i det hele tatt. Uff. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Du mener altså å forsove deg? Tenkte kanskje du tenkte på samme tingen jeg ikke er så glad i heller, nemlig sovne midt på dagen og så være helt "mos" etterpå. Typen er glad i å ligge under dyna, og da helst med meg under der også :-P så er det varmt og godt i armkroken og så sovner vi.. når vi ikke burde ha sovet i det hele tatt. Uff. Forsove seg = sovne av på min dialekt... Sovne i armkroken er absolutt ikke å forakte - og ikke noe jeg på noen måte hater - selv om man kan bli slapp resten av dagen! 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Vinterm mørket, misunnelse, baksnakking, Ola Dunk. 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Vinterm mørket, misunnelse, baksnakking, Ola Dunk. Hater forresten å jobbe, det må være noe av det verste jeg vet. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Hater forresten å jobbe, det må være noe av det verste jeg vet. På tide å tenke nytt?? 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 På tide å tenke nytt?? Hvorfor det? Jeg hater å jobbe, punktum. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Å bli oversett, å fryse (vinter!), depresjonene, å bli kommandert, når noen hindrer fremskritt, å være så blakk at man må på sosialen. Å bli undervurdert. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Smatting og slafselyder når man spiser. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Nei, det orker jeg ikke fokusere på nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.