Gå til innhold

Hvordan skjule skjulte filer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Tools-> folder options -> view -> hidden files and folders -> do not show -> ok

Bytt eventuelt ut med norsk.

Når jeg setter inn MP3-spilleren, så har jeg gjort et eller annet som gjør at jeg ikke får fram alle filene der..Kun skjulte eller noe..

What to do?

Gjest pærebrus875

Når jeg setter inn MP3-spilleren, så har jeg gjort et eller annet som gjør at jeg ikke får fram alle filene der..Kun skjulte eller noe..

What to do?

Nå har jeg null peiling på mp3spillere, men bruker du et eget program eller åpner du via Min Datamaskin?

Normale filer kan aldri skjules, bare skjulte filer og systemfiler, begge deler er skjult som standard, og begge finner du ved å gå der jeg skrev i forrige svar.. Sikker på du ikke har greid å slette alt på mp3-en?

Annonse

Nå har jeg null peiling på mp3spillere, men bruker du et eget program eller åpner du via Min Datamaskin?

Normale filer kan aldri skjules, bare skjulte filer og systemfiler, begge deler er skjult som standard, og begge finner du ved å gå der jeg skrev i forrige svar.. Sikker på du ikke har greid å slette alt på mp3-en?

Åpner via min datamaskin. Nei, har ikke sletta alle filene..

Hm..Var bare å trykke på "vis skjulte filer"..Men skjønner ikke hvorfan jeg har klart å skjule så mange filer..

Greia var at de var skjult på et sted, mens andre skjulte filer var synlige på et annet sted..Dette var ikke samkjørt.

He, he..Det høres ikkje ut som om du er helt "samkjørt" du heller.

''Greia var at de var skjult på et sted, mens andre skjulte filer var synlige på et annet sted..Dette var ikke samkjørt.''

Eg forstår at de skjulte filene var skjult på et sted.

Men at de andre skjulte filene var synlige, det skjønner eg ikkje.

Annonse

He, he..Det høres ikkje ut som om du er helt "samkjørt" du heller.

''Greia var at de var skjult på et sted, mens andre skjulte filer var synlige på et annet sted..Dette var ikke samkjørt.''

Eg forstår at de skjulte filene var skjult på et sted.

Men at de andre skjulte filene var synlige, det skjønner eg ikkje.

Vel, selv om man endrer det på et sted, så trenger det ikke nødvendigvis å bli endra på et annet sted.

Du har en ganske frekk og irriterende tone her inne..

Gjest pærebrus875

Vel, selv om man endrer det på et sted, så trenger det ikke nødvendigvis å bli endra på et annet sted.

Skal jeg være ærlig, jeg forstår ikke helt hvordan filer kan skjules i en mappe men ikke i andre mapper? Mulig det er en forskjell på mp3spiller og "vanlige" mapper, men jeg tviler litt..

Man kan ha en saklig tone her inne, det er jeg enig i.

Hvis du har mye problemer med at filer skjuler seg selv (og spesielt om de er i noen mapper men ikke andre) så ville jeg anbefalt full virusjekk ev legge inn hele windows på ny, det høres ut som pcen din er "syk". :-)

Skal jeg være ærlig, jeg forstår ikke helt hvordan filer kan skjules i en mappe men ikke i andre mapper? Mulig det er en forskjell på mp3spiller og "vanlige" mapper, men jeg tviler litt..

Man kan ha en saklig tone her inne, det er jeg enig i.

Hvis du har mye problemer med at filer skjuler seg selv (og spesielt om de er i noen mapper men ikke andre) så ville jeg anbefalt full virusjekk ev legge inn hele windows på ny, det høres ut som pcen din er "syk". :-)

Det var kun i mp3spilleren det skilte seg ut, tror jeg..

Gjest pærebrus875

Det var kun i mp3spilleren det skilte seg ut, tror jeg..

Da kan det jo være noe "rart" med den. Uansett, har du mye "rare" hendelser på pcen, så kan det ordnes enkelt. Har ikke brukt mp3spiller altfor mye, men bruker jo digitalkamera som fungerer på samme vis (koble til og åpne min datamaskin) og aldri opplevd at noenting er vist/skjult der men ikke andre steder.

Og jeg har veldig sjeldent virus/andre uhumskheter.

''Du har en ganske frekk og irriterende tone her inne..''

Ja!

Ps! Ikkje ta alt eg skriver så jævlig høytidelig, av og til kan eg skrive i en litt ironiserende tone.

Livet er for kort til å henge med leppa! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...