Gå til innhold

Hvordan få dette til i innlegg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

**Hvordan klarer man å få til sånn "grønn rute" i innlegg som er rammet inn av blå streker??

"jeg prøver men får det ikke til"

**

Du skal ikke bruke hermetegnet over 2-tallet, men trykke to ganger på den tasten hvor det står en * øverst og en ' nederst. Hos meg står denne tasten rett til høyre for Æ.

Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom.

Gjest Silver Fairy

Du skal ikke bruke hermetegnet over 2-tallet, men trykke to ganger på den tasten hvor det står en * øverst og en ' nederst. Hos meg står denne tasten rett til høyre for Æ.

Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom.

''Du skal trykke to graner på den tasten...''

I god Geir-ånd: To GRANER?! ;-)

Gjest Silver Fairy

;-)

Ja jeg så det med en gang jeg hadde trykket 'send'! ;-)

O jul med din glede!! :-)

Hehe, jeg syns du gjorde det litt vanskelig for stakkaren.

Oppskrift:

2 graner

1 kniv

Hent to graner, den ene skal være litt høyere enn den andre. Børst av eventuell snø. Spikk enden på den høyeste granen til ca 1 cm i diameter. Repeter med gran to...blablabla

Ok. Dårlig humor.

Hehe, jeg syns du gjorde det litt vanskelig for stakkaren.

Oppskrift:

2 graner

1 kniv

Hent to graner, den ene skal være litt høyere enn den andre. Børst av eventuell snø. Spikk enden på den høyeste granen til ca 1 cm i diameter. Repeter med gran to...blablabla

Ok. Dårlig humor.

Nå måtte jeg sjekke om jeg også hadde skrevet 'kniv'! ;-)

Annonse

''tror ikkr jrg får dette til''

Gjest hakkenosign

''dette må jeg også prøve''

**tester dette jeg**

"ikke slik"

**eller slik**

''men slik''

Ps.

Ikke bruk et anførselsestegn (") eller to stjerner (**), men to apostrofer ('') før og etter svaret ditt.

Apostrofen ligger (iallefall på mitt tasatur) på samme tast som stjerna (* og ')

Ds.

"ikke slik"

**eller slik**

''men slik''

Ps.

Ikke bruk et anførselsestegn (") eller to stjerner (**), men to apostrofer ('') før og etter svaret ditt.

Apostrofen ligger (iallefall på mitt tasatur) på samme tast som stjerna (* og ')

Ds.

Når du skriver innlegget ser det slik ut når du bruker to apostrofer før og etter innlegget:

"TEST" (OBS her har jeg brukt anførselsestegn for å få vist hva jeg mener)

Men når du forhåndsviser/sender det, ser det slik ut:

''TEST'' (Her har jeg altså brukt to apostrofer før og etter ordet TEST)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...