Gå til innhold

Hvordan få dette til i innlegg??

Anbefalte innlegg

Du skal ikke bruke hermetegnet over 2-tallet, men trykke to ganger på den tasten hvor det står en * øverst og en ' nederst. Hos meg står denne tasten rett til høyre for Æ.

Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom.

Er det meg eller _er_ den grå ruten litt grønnaktig i dag?

Fortsetter under...

Jeg må også prøve :

''Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom.''

Jeg må også prøve :

''Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom.''

''Du skal trykke to graner på den tasten''

Ikke måte på hvordan PC'n skal mishandles i denne førjulstid.

''Du skal trykke to graner på den tasten''

Ikke måte på hvordan PC'n skal mishandles i denne førjulstid.

Det var morsan som hadde skrevet det. Var det ikke riktig da? Jeg var utenfor kontoret nettopp og fant to grankvister og det holdt i massevis, man trenger altså ikke to hele trær.

Det var morsan som hadde skrevet det. Var det ikke riktig da? Jeg var utenfor kontoret nettopp og fant to grankvister og det holdt i massevis, man trenger altså ikke to hele trær.

Det er jo snart jul, og furu er ihvertfall helt uhørt! ;-)

Er det meg eller _er_ den grå ruten litt grønnaktig i dag?

Vet ikke om det _bare_ er deg, men det er ihvertfall ikke meg! ;-) Her er ruta som før.

Men samtidig kan jo den blp stiplede linja rundt gi en synsbedrag som gjør at det grå får et litt annet 'skjær'.

Annonse

Vet ikke om det _bare_ er deg, men det er ihvertfall ikke meg! ;-) Her er ruta som før.

Men samtidig kan jo den blp stiplede linja rundt gi en synsbedrag som gjør at det grå får et litt annet 'skjær'.

Der _blir_ faktisk grønn her på jobb-pc'en må være noe med forvrengning av farger på skjermen. For hjemme er den grå!

*vurderer å trykke noen graner i pc'en*

Der _blir_ faktisk grønn her på jobb-pc'en må være noe med forvrengning av farger på skjermen. For hjemme er den grå!

*vurderer å trykke noen graner i pc'en*

Norsk gran, dansk gran eller edelgran?

Ellers kanskje du mente Grane - hesten til Peer Gynt?;-)

Gjest Bookworm-tester

''Det var morsan som hadde skrevet det. Var det ikke riktig da? Jeg var utenfor kontoret nettopp og fant to grankvister og det holdt i massevis, man trenger altså ikke to hele trær.''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...