Gjest Elextra Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Du skal ikke bruke hermetegnet over 2-tallet, men trykke to ganger på den tasten hvor det står en * øverst og en ' nederst. Hos meg står denne tasten rett til høyre for Æ. Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom. Er det meg eller _er_ den grå ruten litt grønnaktig i dag? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg må også prøve : ''Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom.'' 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg må også prøve : ''Du skal trykke to graner på den tasten før og to ganger etter det som skal siteres. På skjermen før du trykker 'send' ser dette altså klin likt ut med ", men består altså av to tastetrykk på ' uten mellomrom.'' ''Du skal trykke to graner på den tasten'' Ikke måte på hvordan PC'n skal mishandles i denne førjulstid. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 ''Du skal trykke to graner på den tasten'' Ikke måte på hvordan PC'n skal mishandles i denne førjulstid. Det var morsan som hadde skrevet det. Var det ikke riktig da? Jeg var utenfor kontoret nettopp og fant to grankvister og det holdt i massevis, man trenger altså ikke to hele trær. 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det var morsan som hadde skrevet det. Var det ikke riktig da? Jeg var utenfor kontoret nettopp og fant to grankvister og det holdt i massevis, man trenger altså ikke to hele trær. Det er jo snart jul, og furu er ihvertfall helt uhørt! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Er det meg eller _er_ den grå ruten litt grønnaktig i dag? Vet ikke om det _bare_ er deg, men det er ihvertfall ikke meg! ;-) Her er ruta som før. Men samtidig kan jo den blp stiplede linja rundt gi en synsbedrag som gjør at det grå får et litt annet 'skjær'. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 er den grønn hos deg? ''hos meg er den grå'' 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vet ikke om det _bare_ er deg, men det er ihvertfall ikke meg! ;-) Her er ruta som før. Men samtidig kan jo den blp stiplede linja rundt gi en synsbedrag som gjør at det grå får et litt annet 'skjær'. Der _blir_ faktisk grønn her på jobb-pc'en må være noe med forvrengning av farger på skjermen. For hjemme er den grå! *vurderer å trykke noen graner i pc'en* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Der _blir_ faktisk grønn her på jobb-pc'en må være noe med forvrengning av farger på skjermen. For hjemme er den grå! *vurderer å trykke noen graner i pc'en* * slenger inn et komma eller to * 0 Siter
morsan Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Der _blir_ faktisk grønn her på jobb-pc'en må være noe med forvrengning av farger på skjermen. For hjemme er den grå! *vurderer å trykke noen graner i pc'en* Norsk gran, dansk gran eller edelgran? Ellers kanskje du mente Grane - hesten til Peer Gynt?;-) 0 Siter
Gjest Bookworm-tester Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det var morsan som hadde skrevet det. Var det ikke riktig da? Jeg var utenfor kontoret nettopp og fant to grankvister og det holdt i massevis, man trenger altså ikke to hele trær. ''Det var morsan som hadde skrevet det. Var det ikke riktig da? Jeg var utenfor kontoret nettopp og fant to grankvister og det holdt i massevis, man trenger altså ikke to hele trær.'' 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.