hegesjohansen Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 Jeg er en snart 17 år gammel jente, som startet litt slanking for ca 7 uker siden. Jeg spiser/har spist dette: Frokost: 1 grov brødskive med litt smør og prim + et glass appelsinjuice. Lunsj på skolen: 2 grøve brødskiver med litt smør, ost og skinke + et eple. middag: evt. 1 potet og litt kjøtt/fisk eller pasta med kjøttdeig evt. ris. kvelds: 2 grove brødskiver med litt smør, ost og skinke. Jeg drikker 1-2 glass vann til middag og kveld. Jeg har gått ned en del og har lyst til og stramme opp fettet på lårene litt. Jeg sykler på sats i 30-40 minutter 3 ganger i uka og brenner ca. litt over 200 kcal pr. gang, men jeg føler at dette er for lite..er det det? må jeg trene mer for å stramme opp lårene litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 8. juni 2001 Del Skrevet 8. juni 2001 Hei, treningen er sikkert grei nok. det som i tillegg er viktig, er at du styrerkostholdet på riktig måte i forhold til aktiviteten din. Slanking kommer kun som følge av at kaloriinntaket går under det som forbrukes. http://www.trim.no/slanking/slanking.shtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.