Gå til innhold

Jeg har fått på lyd...(Nick og andre..)

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ja, det er ganske kult å ha av/på knapp ;-)

Husk å skru av om du skal på Moa på julehandel! (om du bor i nærheten.)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

4

• pekkaline

4

• cathlin

3

• sweetness

2

Skrevet

Når jeg var 10 år gammel fikk jeg en lillesøster med kolikk, så da var min andre søster skikkelig misnunnelig på meg som kunne "skru av" ;-)

Jeg pleide også å erte min tre år yngre søster og kalle henne "dumming", for så å slå av apparatet mitt og lukke øynene. Ikke rart hun ble dritforbanna iblant ;-)

Hehe... døve skal også ha noen fordeler. :-)

Skrevet

Husk å skru av om du skal på Moa på julehandel! (om du bor i nærheten.)

Hehe, jeg har prøvd ;-)

Var på Moa igår og da var jeg ganske svimmel etterpå, for å si det sånn;)

Skrevet

Jeg lærer selv mye av dette her og jeg må innrømme at jeg er imponert over hvor tilpasningsdyktig og komplisert hjernen er!

Interessant det du sier om vonde lyder og migrene! Idag merka jeg at rennende vann ikke var så ille lenger, så det skjer endringer hele tiden.

Sier som nick - det må vare helt utrolig fantastisk at en helt ny "verden" åpner seg.. Nesten så jeg er litt misunnelig på akkurat den biten, for en utrolig opplevelse :o)

Skrevet

Jeg kan fortsatt stille lyden enda høyere (dvs sykehuset mitt kan fikse det og vil gjøre det med jevne mellomrom). Det som er snodig er at etterhvert vil den lyden jeg oppfatter som høy nå, bli for lav for meg. Da er det på tide å sette opp.

Jeg skal tilbake til sykehuset om tre uker og da setter de opp lyden enda mer.

Ok :) Dette er virkelig gøy å høre om. Lykke til videre fremover da!

Skrevet

Ok :) Dette er virkelig gøy å høre om. Lykke til videre fremover da!

Takk skal du ha:)

Skrevet

Tja, jeg er litt usikker på om det er bestemte lyder jeg foretrekker. Jeg føler jeg tar inn alt som er av lyder, så det meste er slitsomt å høre på foreløpig ;-)

Litt artig er det å høre -S-lyden som jo er den første lyden som blir borte når man begynner å høre dårlig. Jeg hørte aldri -S-lyd med høreapparat, men nå synes jeg denne lyden er skikkelig irriterende når folk prater *hehe*

Før klarte jeg å si -S-lyden innimellom, men jeg visste aldri når den ble uttalt korrekt. Nå hører jeg selv om jeg sier den riktig, men det er altfor slitsomt å si -S- !!! Tennene sammen og tunga litt "stram" og borti tenna..huff!! Mulig jeg må begynne med tungegymnastikk?? ;-)

Jepp, nå må du begynne med tungegymnastikk:-)

Bare vent til det blir vår og alle fluene kommer og sier ssszzzzzzzzzum... ;-)

Skrevet

Jepp, nå må du begynne med tungegymnastikk:-)

Bare vent til det blir vår og alle fluene kommer og sier ssszzzzzzzzzum... ;-)

*gulp* Fluer og veps har jeg ikke tenkt på ;-)

Skrevet

*gulp* Fluer og veps har jeg ikke tenkt på ;-)

''*gulp*''

En artig lyd ;)

Skrevet

''*gulp*''

En artig lyd ;)

Det skal du få tilbakemelding på til sommeren ;-)

Skrevet

Det skal du få tilbakemelding på til sommeren ;-)

hehe, jeg mente ordet gulp, ikke vepsene og fluene ;) Men de er bare irriterende lyder desverre......

Skrevet

hehe, jeg mente ordet gulp, ikke vepsene og fluene ;) Men de er bare irriterende lyder desverre......

Aha, lager *gulp* lyd?? Jaja, så har jeg lært det også;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...