Gå til innhold

Ekkel drøm...

Anbefalte innlegg

...drømte en veldig ekkel drøm under middagshvilen min. Drømte at jeg drev og svømte i et digert basseng som tilhørte et sameie mellom Jostein Gaarder og Erlend Loe (!). Erlend Loe var veldig opptatt av å se på meg svømme, og begynte å snakke om at det var han som hadde skrevet Sofies Verden osv. Sært altså, men det var ikke hovedpoenget i drømmen tror jeg. Det ekle var nemlig at da jeg skulle opp fra bassenget, satt jeg meg på gresset ved siden av og begynte å grave i jorda. Gravde opp små jordflenger og satte de i et system i en slags blomsterkasse. Det begynte plutselig da å gjøre vondt i føttene, og jeg begynte å gå i sirkel for å lokalisere smerten. Den kom fra sålene. Jeg satte meg ned igjen på gresset å begynte å klemme på sålene. Da så jeg at det var et merkelig sår som rørte på seg, under huden! Og det var mange små hull på begge fotsålene. Det var store, rosa, tykke meitemark som hadde spist seg inn og som drev og boret seg under huden min. Jeg fikk tak i en og prøvde å rive den ut, men delte seg bare i mange mange deler og krøp lenger og lenger inn i kroppen! Det var da jeg våkna...er ennå litt oppskaket over den ekle scenen og lurer veldig på hva den kan bety. Grøsser fremdeles.

Noen som vil prøve seg med drømmetydning på denne...? Hadde satt stor pris på det:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291691-ekkel-dr%C3%B8m/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Erlend Loe var veldig opptatt av å se på meg svømme, og begynte å snakke om at det var han som hadde skrevet Sofies Verden osv.''

Hmm, han likte kroppen din, og tok tjangsen på at du ikkje hadde lest "Sofies Verden", så prøvde han å brife for å få deg til sengs.

''Det ekle var nemlig at da jeg skulle opp fra bassenget, satt jeg meg på gresset ved siden av og begynte å grave i jorda. Gravde opp små jordflenger og satte de i et system i en slags blomsterkasse.''

Du trodde kanskje du var "Blomster Finn"?

Hadde du rare (Elton John aktige) briller på deg?

''Det begynte plutselig da å gjøre vondt i føttene, og jeg begynte å gå i sirkel for å lokalisere smerten.''

At du fikk vondt i føttene er helt normalt, så lenge de var fulle av rosa (?) meitemarker, men at du begynte å gå i sirkel kan tyde på at det hadde "rabla" litt for deg.

''Det var store, rosa, tykke meitemark som hadde spist seg inn og som drev og boret seg under huden min. Jeg fikk tak i en og prøvde å rive den ut, men delte seg bare i mange mange deler og krøp lenger og lenger inn i kroppen! ''

Uffda...Her ville eg ha ringt fastlegen, eller skadedyrkontrollen, eventuellt prøvd å skremme de vekk med en fiskekrok.

''Det var da jeg våkna...''

Da hadde du flaks, eller så strakk ikkje underbevistheten din til for å øke "skrekkfaktoren".

''Noen som vil prøve seg med drømmetydning på denne...?''

Eg vil.

''Hadde satt stor pris på det:)''

Er ikkje så sikker på det. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291691-ekkel-dr%C3%B8m/#findComment-2343583
Del på andre sider

''Noen som vil prøve seg med drømmetydning på denne...? Hadde satt stor pris på det:)''

Jeg liker å se på folks drømmer. Har undersøkt litt for deg. Jeg setter pris på å få tilbakemelding!!

Det handler om din følelsesmessige tilstand. Jeg får det for meg at det handler om kjærlighet og problemer med familie. Du legger forhindringer for deg selv slik at du har en noe unaturlig oppførsel.

Du må gi din holdning til ditt ståsted oppmerksomhet. Ta det første skrittet mot et mål du har satt for deg. Marken du drømte om symboliserer "sykdom" i forbindelse med ditt autonome nervesystem og viser til gamle blokkeringer, mønstre og adferd.

Tenk over konsekvensene av hva du gjør før det gjøres. Tenker du mye på hvordan andre ser på deg, eller hvordan du vil at andre skal se på deg?

Ved å gruble på og finne ut av hva dette gamle kan være, så vil du få det bedre. Gode ting vil komme din vei. Bruk din kreativitet og forstå at livet er mere enn kun materielle ting.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291691-ekkel-dr%C3%B8m/#findComment-2343632
Del på andre sider

''Noen som vil prøve seg med drømmetydning på denne...? Hadde satt stor pris på det:)''

Jeg liker å se på folks drømmer. Har undersøkt litt for deg. Jeg setter pris på å få tilbakemelding!!

Det handler om din følelsesmessige tilstand. Jeg får det for meg at det handler om kjærlighet og problemer med familie. Du legger forhindringer for deg selv slik at du har en noe unaturlig oppførsel.

Du må gi din holdning til ditt ståsted oppmerksomhet. Ta det første skrittet mot et mål du har satt for deg. Marken du drømte om symboliserer "sykdom" i forbindelse med ditt autonome nervesystem og viser til gamle blokkeringer, mønstre og adferd.

Tenk over konsekvensene av hva du gjør før det gjøres. Tenker du mye på hvordan andre ser på deg, eller hvordan du vil at andre skal se på deg?

Ved å gruble på og finne ut av hva dette gamle kan være, så vil du få det bedre. Gode ting vil komme din vei. Bruk din kreativitet og forstå at livet er mere enn kun materielle ting.

Dette svaret ga meg mer enn du kanskje tror. Takk skal du ha!

''Tenk over konsekvensene av hva du gjør før det gjøres. Tenker du mye på hvordan andre ser på deg, eller hvordan du vil at andre skal se på deg?''

Jeg tenker veldig mye på dette og er dessverre mer opptatt av det enn jeg liker å være. Men hva menes med at jeg skal tenke over konsekvensene av det jeg gjør før det gjøres? Det er det jeg gjør for mye, tror jeg...

"Du må gi din holdning til ditt ståsted oppmerksomhet. Ta det første skrittet mot et mål du har satt for deg. Marken du drømte om symboliserer "sykdom" i forbindelse med ditt autonome nervesystem og viser til gamle blokkeringer, mønstre og adferd."

Denne skal jeg gruble på. Men jeg kobler den automatisk til sammenhengen om at jeg for tiden er til utredning for en revmatisk sykdom. Som har kommet veldig brått på (jeg er i begynnelsen av 20-åra). Tror du den koblinga stemmer?

Veldig interessant, mvh:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291691-ekkel-dr%C3%B8m/#findComment-2343651
Del på andre sider

''Erlend Loe var veldig opptatt av å se på meg svømme, og begynte å snakke om at det var han som hadde skrevet Sofies Verden osv.''

Hmm, han likte kroppen din, og tok tjangsen på at du ikkje hadde lest "Sofies Verden", så prøvde han å brife for å få deg til sengs.

''Det ekle var nemlig at da jeg skulle opp fra bassenget, satt jeg meg på gresset ved siden av og begynte å grave i jorda. Gravde opp små jordflenger og satte de i et system i en slags blomsterkasse.''

Du trodde kanskje du var "Blomster Finn"?

Hadde du rare (Elton John aktige) briller på deg?

''Det begynte plutselig da å gjøre vondt i føttene, og jeg begynte å gå i sirkel for å lokalisere smerten.''

At du fikk vondt i føttene er helt normalt, så lenge de var fulle av rosa (?) meitemarker, men at du begynte å gå i sirkel kan tyde på at det hadde "rabla" litt for deg.

''Det var store, rosa, tykke meitemark som hadde spist seg inn og som drev og boret seg under huden min. Jeg fikk tak i en og prøvde å rive den ut, men delte seg bare i mange mange deler og krøp lenger og lenger inn i kroppen! ''

Uffda...Her ville eg ha ringt fastlegen, eller skadedyrkontrollen, eventuellt prøvd å skremme de vekk med en fiskekrok.

''Det var da jeg våkna...''

Da hadde du flaks, eller så strakk ikkje underbevistheten din til for å øke "skrekkfaktoren".

''Noen som vil prøve seg med drømmetydning på denne...?''

Eg vil.

''Hadde satt stor pris på det:)''

Er ikkje så sikker på det. :-)

Hehe, vel...du fikk meg til å le hvertfall;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291691-ekkel-dr%C3%B8m/#findComment-2343652
Del på andre sider

Dette svaret ga meg mer enn du kanskje tror. Takk skal du ha!

''Tenk over konsekvensene av hva du gjør før det gjøres. Tenker du mye på hvordan andre ser på deg, eller hvordan du vil at andre skal se på deg?''

Jeg tenker veldig mye på dette og er dessverre mer opptatt av det enn jeg liker å være. Men hva menes med at jeg skal tenke over konsekvensene av det jeg gjør før det gjøres? Det er det jeg gjør for mye, tror jeg...

"Du må gi din holdning til ditt ståsted oppmerksomhet. Ta det første skrittet mot et mål du har satt for deg. Marken du drømte om symboliserer "sykdom" i forbindelse med ditt autonome nervesystem og viser til gamle blokkeringer, mønstre og adferd."

Denne skal jeg gruble på. Men jeg kobler den automatisk til sammenhengen om at jeg for tiden er til utredning for en revmatisk sykdom. Som har kommet veldig brått på (jeg er i begynnelsen av 20-åra). Tror du den koblinga stemmer?

Veldig interessant, mvh:)

''Men hva menes med at jeg skal tenke over konsekvensene av det jeg gjør før det gjøres? Det er det jeg gjør for mye, tror jeg...''

Det tror jeg handler om de blokkeringene fra eldre tider. Frykt eller sinne.Hvordan du skal håndtere dette. Kan det være terapi? Hvilken type? Si noe til familien? Jeg skulle ønske at jeg kunne si at du kan få stoppet denne utviklingen av sykdommen dersom du finner og løser denne blokkeringen. (men det tør jeg ikke) Noe du har fortrengt?

Ja jeg tror det har med din revmatiske sykdom å gjøre. Du kopler nok rett :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291691-ekkel-dr%C3%B8m/#findComment-2343656
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...