Gå til innhold

Hvor morsom er denne spøken?

Gjest Jeg syntes ikke den var morsom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde noen venner på besøk her sist helg. Like før gjestene gikk skulle mannen min vise en venninne av meg noe på soverommet. Tiden gikk, og de dukket ikke opp igjen. Til slutt ble sjåføren utålmodig og sa at han ville kjøre. Så da måtte jeg etterlyse venninna mi som skulle bli kjørt hjem av han. Da jeg åpnet opp soveromsdøra lo de rått mot meg og sa de hadde ventet på meg. De regnet med jeg ville bli sjalu og etterlyse dem.

Jeg ble veldig paff, for jeg skvatt til da de brølflirte mot meg. Sånn etterpå syntes jeg ikke det var så veldig kjekt gjort av dem - å prøve å gjøre meg sjalu. Det er for meg en negativ følelse. Det er det samme som å ville noen vondt.

Mannen i huset mener jeg må tåle en spøk da, men jeg syntes ikke det var kjekt å vite at de la opp til å gi meg en dårlig følese. Jeg er ikke sjalu av meg til vanlig da. Tror ellers ikke mannen min ville våget å ta en sånn spøk.

Dette var en fest med alkohol i bildet. Kanskje jeg burde tåle en spøk av det slaget? Vi har ikke laget noen stor sak av dette, jeg bare kjenner at jeg er irritert fremdeles.

Hva ville du tenkt om det var din mann med din single venninne?

Skrevet

''– Jeg syntes ikke den var morsom''

Det syntes ikkje eg heller.

Men hva var det han skulle vise ho på soverommet?

Gjest Høstløvet
Skrevet

Unødvendig tull. Voksne mennesker!

Syns det var en tullete, umorsom og lite gjennomtenkt spøk.

Kan nesten få andre tanker..

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ikke morsomt. Jeg hadde blitt litt såret. Hva er vitsen, liksom?

Skrevet

''– Jeg syntes ikke den var morsom''

Det syntes ikkje eg heller.

Men hva var det han skulle vise ho på soverommet?

Han har laget noe der som alle vil se, så det at han ville vise henne det var helt greit :).

Vi har en felles venninne av oss som elsker å gjøre mannen sin sjalu, så vi har vært enige om at det ikke er greit. Vi ser jo hvor mye bråk de har i forholdet.

Jeg synes ikke det er greit å legge opp til at noen skal bli usikker/lei seg.

Skrevet

Dårlig spøk.

Jeg ville ikke likt det, men hadde antakelig ikke sagt noe heller.

Skrevet

Jeg hadde blitt drit sur. Hva var liksom vitsen med det?

Skrevet

Syns ikke det var noe morsomt, men ikke noe jeg ville brydd meg om og gått å kvernet på langt ut i uka.

Gjest ka fan e du så glad for?
Skrevet

Spøk er ikke morsomt. Det bør en holde seg unna - spesielt på fest.

Det må da gå an å feste og drikke uten disse forbannede spøkene.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg synes den var teit.

Hadde ikke tenkt så mye på det i ettertid, latt det fare og skrevet det på kontoen for teit oppførsel med alkohol i bildet. Nå går jeg ut i fra at du sa i fra at du synes hele greia var tåpelig, og at du ble lei deg.

Blir det derimot gjort igjen, da hadde jeg nok gått i taket (men jeg har temprament da)

Jeg kjenner også noen som liker å gjøre kjæresten sjalu, jeg har aldri forstått den greia, det blir jo bare krangel av det. Jeg finnes ikke sjalu i det hele tatt, så det er kanskje derfor jeg ikke skjønner det?

Skrevet

Synes ikke det var noe morsomt, nei. Ville ikke sagt noe der og da tror jeg, men snakket med mannen min etterpå og sagt at jeg ikke følte det var greit..

Hadde det skjedd igjen, ville jeg blitt sur.

Sånt er utrolig teit og unødvendig. Bare dumt.

Skrevet

Veldig lite gjennomtenkt spøk. Det er vel få som ville finne på å være utro på soverommet når dama sitter i naborommet. Hadde min mann tatt denne spøken på meg; hadde jeg som deg ikke skjønt noenting, hadde ikke falt meg inn at de kunne gjort noe galt på soverommet. Det hadde bare irritert meg at de brukte så lang tid.

Skrevet

Han har laget noe der som alle vil se, så det at han ville vise henne det var helt greit :).

Vi har en felles venninne av oss som elsker å gjøre mannen sin sjalu, så vi har vært enige om at det ikke er greit. Vi ser jo hvor mye bråk de har i forholdet.

Jeg synes ikke det er greit å legge opp til at noen skal bli usikker/lei seg.

"Vi har en felles venninne av oss som elsker å gjøre mannen sin sjalu, så vi har vært enige om at det ikke er greit."

Da er det spesielt rart at han gjør en sånn spøk. Jeg ville heller ikke syntes det var morsomt.

Skrevet

Jeg synes ikke dette er en morsom spøk. Som fei ville jeg ikke trodd det var noe 'på gang' - kanskje bare irritert meg over at det tok lang tid. Men jeg ville mislikt sterkt at de både _gikk inn_ for å gjøre meg sjalu OG at de _forventet_ at jeg ville bli det.

Utrolig selvopptatt venninne, da, som tror at hennes venninner i parforhold er sjalu på henne.

Skrevet

Det var bare en barnslig og ikke spesielt morsom spøk, men du bør absolutt tåle den! Den var jo bare teit. Ikke tenk mer på det, regner med at mannen din har fått høre at det ikke er din form for humor. At de "ville deg noe vondt"er å dra det altfor langt, det var kun en dårlig spøk, at du (og de andre som var tilstede) i et sekund eller to skulle lure: Hva er det de driver med der inne?

Teit, men ikke så slemt syns jeg.

Gjest utroooolig teit
Skrevet

Hva skal du med en sånn venninne?

Teit

Skrevet

Hva skal du med en sånn venninne?

Teit

For ikke å si: En sånn kjæreste?

Gjest utroooolig teit
Skrevet

For ikke å si: En sånn kjæreste?

Jo, jeg tenkte tanken jeg og, men de er jo gift så ....... kanskje best å la være tenkte jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...