Gå til innhold

Hvor morsom er denne spøken?

Gjest Jeg syntes ikke den var morsom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det var en usedvanlig dårlig spøk. Jeg tror ikke jeg hadde blitt sur, men sagt veldig ironisk: "Haha, så morsomme dere er."

Skrevet

For en latterlig dårlig spøk. Også dårlig gjort mot sjåføren som stod og ventet på to fjollete "fjortiser" som må ha vært rimelig fulle for å synes at det der var morsomt.

Men dårlig gjort, nei det synes jeg ikke. De prøvde ikke å såre deg. Det var bare en dårlig spøk.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dette er en forferdelig lam og dårlig spøk. Kan ikke skjønne at voksne oppegående mennesker syns sånt er artig.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var stappteit. Kort og godt.

Skrevet

Ikke noen morsom spøk. Tror du måtte ha vært ganske full og med på det selv for å synes det var morsomt. (Mannen og venninnen din hadde det sikkert gøy.)

Men en dårlig fyllespøk er da ikke noe å ta sånn på vei for heller?

Skrevet

Jeg hadde syntes det var stappteit. Kort og godt.

Hahaha, stappteit - veldig betegnende!

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble sur av den spøken og synes mannen din og venninna di oppførte seg råttent!! Slike ting er ikke til å spøke med.

Dette handler egentlig ingenting om sjalusi heller. Det blir bare for dumt!

Du får tenke at mannen din og venninna di antagelig ikke hadde gjort noe slikt i edru tilstand og for din egen del får du prøve å legge det bak deg. Jeg hadde nok tatt for meg mannen min og forklart han i klartekst hvor idiotisk dette var!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble sur av den spøken og synes mannen din og venninna di oppførte seg råttent!! Slike ting er ikke til å spøke med.

Dette handler egentlig ingenting om sjalusi heller. Det blir bare for dumt!

Du får tenke at mannen din og venninna di antagelig ikke hadde gjort noe slikt i edru tilstand og for din egen del får du prøve å legge det bak deg. Jeg hadde nok tatt for meg mannen min og forklart han i klartekst hvor idiotisk dette var!

Amen!

Skrevet

I tillegg til det jeg sa i forrige innlegg: Jeg tror jaggu meg jeg hadde alliert meg med en kompis på fest neste gang! Ta med deg kompisen inn på soverommet for å vise ham "noe" og bli der helt til mannen din kommer for å lete etter dere. Når han kommer inn ler dere rått og lurer på om han ble sjalu! Kanskje han skjønner hvor urteit spøken hans var da? ;-)

Sikkert idiotisk å hevne seg, men jeg tror jeg lettere hadde blitt ferdig med spøken på den måten ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...