Gå til innhold

Gi julekort til tante?

Anbefalte innlegg

Gjest Yes or no?

Familien min har ikke så mye kontakt med den ene siden på grunn av noen veldig stygge ting som ble gjort av onkel.

Jeg har pratet noen ganger med tanten min nå, og jeg synes det er dumt å lage en mur på grunn av noe som ikke har noe med meg å gjøre direkte. Det som ble gjort er utilgivelig, men skal jeg legge det bak og gi et julekort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291700-gi-julekort-til-tante/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du skal gi julekort til de du har lyst å gi julekort til, jeg! En vakker dag kan det være for sent å gi uttrykk for at man liker en person, og så lenge den konflikten ikke har noe med deg å gjøre (eller henne), syns jeg ikke du trenger å tenke på det. Vil resten av familien fortsette å bære nag, får det være deres valg, mener nå jeg!

Nei, send julekort med god samvittighet! :)

Gjest pærebrus875

Skrive du til tante, kjære tante osv, gjør det tydelig at dette er til KUN tante (om hun og onkel bor sammen), så ser jeg ikke et problem. At han har gjort noe dumt er jo neppe hennes feil?

Er de skilt der det jo ikke noe problem. Føler du hun er grei å snakke med, gi henne et kort!

Annonse

Gjest Yes or no?

Jeg er enig med de andre her, dette er jo ikke noe din tante skal straffes for! Send henne et hyggelig julekort du. :o)

Hun var ikke helt utenfor hun heller, og jeg husker noen stygge blikk og ting hun gjorde da jeg var liten. Men det er jo noen år siden, og de gangene vi har pratet siden har jeg ikke tenkt på det. Hun støttet onkelen min, og jeg kan ikke gå inn på det mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...