Gå til innhold

Ha barn hjemme fra barnehage en dag.

Gjest til de som har barn i barnehage

Anbefalte innlegg

Gjest til de som har barn i barnehage

Moren min ble sur da hun hørte at jeg hadde barnet hjemme en dag. Hvorfor skulle det være noe å bli sur over? Vi hadde en fin dag hjemme, og dessuten skulle jeg ha kveldsvakt. Så da var det godt med tid sammen.

Er ditt barn hjemme av og til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291701-ha-barn-hjemme-fra-barnehage-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber på dagen hver dag, så for meg er det ikke aktuelt. Men hadde nok gjort som du og hatt barnet hjemme av og til om jeg hadde muligheten til det.

Men hvorfor skulle moren din legge seg opp i hvorvidt ditt barn er i barnehagen - og hvorfor bryr du deg om hva din mor mener om dette?

Herregud det innlegget kunne vært meg.. har ei mamma som blander seg litt for mye til tider..;) JEg synes det bare er flott å kunne ha ungen hjemme av og til, om man har sjansen til det. Jenta mi storkoser seg..og hva er vel bedre enn det!

Stol på deg selv..du har som regel rett når det gjelder din egen unge:)

Annonse

Gjest Angela25

Naa er dattera mi i skolealder, men da hun gikk i barnehage, hendte det jeg hadde henne hjemme. Jeg gikk skole, og hadde jeg en fridag var det godt aa slippe stresset om morgenen med aa vekke henne, stelle,lage frokost,matpakke,kjore til barnehagen...

Jeg ringte barnehagen bare og sa at i dag blir hun hjemme, that`s it.:-) Det er du som mor som bestemmer dette, og jeg tror det kan vaere godt for ungene og vaere sammen med mamma en dag:-)

Vi har i nesten alle barnehageår hatt redusert plass, slik at barna kunne være hjemme en dag eller to eller tre i uka, slik at vi får noen rolige dager sammen.

Dette året har jeg og minstejenta fri på fredagen. Da slapper vi av, koser oss, baker eller er ute. Deilig!

Annenhver torsdag (som i dag) har jeg fri, men da er som regel jenta i barnehagen. Jeg leverte henne klokka ti, og kommer vel til å hente henne i tre-tida - mot 08.30-16.30 vanligvis.

Det er vel helt opp til deg å kunne ha barnet ditt hjemme av og til vel? Det burde vel mora di bare være glad for?

Annonse

Når jr gikk i barnehagen hadde jeg ham hjemme ca 1 dag i uken. Jobber turnus så både fordi jeg hadde muligheten og fordi jeg flere dager ikke så ham når jeg hadde kveldsvakt. Men ikke for enhver pris, hadde han mere lyst i barnehagen dro han dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...