Gjest nattevakt i natt Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg skrev en email til en venn (som jeg er forelsket i) og fikk umiddelbart svar som vanlig, men ikke noe personlig som jeg lengtes etter. Skal jeg innbille meg at han tenker på meg, men ikke viser følelser eller................. 0 Siter
Gjest trurnåeg Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Tror du vi er synske her inne? Ut fra det du skriver, høres det ikke ut som han har noe mer enn ev. vennskapsfølelser for deg. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Fullstendig umulig å svare på.. Du må se på hvordan han ter seg når dere er sammen. Kan være vanskelig å finne ut av uansett. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva skrev du til han da? At du liker han? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det spørs jo helt hva du skrev i din mail. Hvis du skrev at du elsker ham og tenker på ham hele tiden, og han svarte "ok", kan du kanskje tolke det dithen at dine følelser ikke er helt gjengjelt. 0 Siter
Gjest nattevakt i natt Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tror du vi er synske her inne? Ut fra det du skriver, høres det ikke ut som han har noe mer enn ev. vennskapsfølelser for deg. ''Tror du vi er synske her inne'' Har egentlig ikke mening om det, men føler at når du svarer slik så er du irritert. Ellers er dette et arrogant svar. Har du tenkt over alternativet å la være å svare? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.