Gå til innhold

Nokia eller Sony Ericsson?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny mobil men er litt usikker på hvilken jeg skal velge.

Valget står nå mellom Sony Ericsson W550i og Nokia 5200/5300

Noen som har kjennskap til noen av disse?

Skrevet

Jeg har ikke kjennskap til akkurat de to telefonene, men jeg har hatt både Nokiaer og Ericssoner, og Nokiaene har holdt seg best.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har hatt både Nokia og Sony Ericsson, og jeg kommer aldri noen sinne til å kjøpe Nokia igjen. SE har enkelte geniale løsninger man ikke finner hos Nokia, blant annet er måten ordboka er lagt opp på hos SE uvurderlig for de som skriver en del SMS.

Har en venninne som har Nokia 5300, og det er en krøkkete musikktelefon i forhold til SE sine Walkman-mobiler.

Skrevet

Kjenner ikke de aktuelle modellene, men har hatt både SE og Nokia, og liker grensesnittet i Nokia-telefonene klart best. Det er langt mer intuitivt.

Gjest annlovinda
Skrevet

Har ikke kjennskap til de to telefonene. Har hatt div av både Nokia og SE, men jeg sverger til Nokia. Det er vel smak og behag, og ikke minst en vanesak.

Skrevet

Jeg har hatt begge merker og kommer ikke til å kjøpe Nokia neste gang.

Gjest pærebrus875
Skrevet

Hva er viktig for deg? Som en nevner her, ordboken er bedre på SE, men bruker du ordbok (jeg bruker det aldri..) så er det jo en funksjon du vil like. Sett opp en liste over hvorfor du har sett på disse 2, f eks er det mp3spiller i noen av dem, og at det er derfor du vil ha en av dem? Så kan vi kommentere hva som er best av Nokia og SE på de punktene.

Selv holder jeg meg kun til Nokia, mer solide mobiler finner du ikke (ihvertfall ikke de jeg har hatt og som jeg iblant mister i gulvet.. de holder!) Menyen er også veldig enkel, men spørs hva du er vant med.

Skrevet

Aner ikke, men har hatt både SE og Nokia, og aldri mer Nokia igjen.. Neste gang blir det sikkert en ny SE.

Skrevet

Jeg har en SE K550i. Den har BITTESMÅ taster, pass i hvert fall på at du liker tastene før du kjøper den. For meg tok det laaaang tid å venne seg til, og jeg har IKKE spesielt store fingre! En holder jo gjerne telefonen i hånden, mens en bruker tommelen til å skrive, og da er det vanskelig med denne tlf i begynnelsen!

mvh

Skrevet

Helt klart SE. Men det er vel smak og behag. Hvilket merke har du nå?

Skrevet

For noen år siden hadde jeg nokia. Siste årene har jeg katt SE, og jeg kommer ikke til å ha nokia igjen for å si det sånn. SE har mere muligheter synes jeg.....

Gjest Vekten87
Skrevet

sony ville jeg valgt, har gode erfaringer med den selv også..

lykke til med valget :o)

Skrevet

jeg hadde aldri valgt nokia. Dårlig telefon. Det dårligste er vel batteriet. Jeg har nesten alltid hatt nokia, men byttet til slutt til samsung og det er den beste tlf jeg har hatt hvertfall..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva er viktig for deg? Som en nevner her, ordboken er bedre på SE, men bruker du ordbok (jeg bruker det aldri..) så er det jo en funksjon du vil like. Sett opp en liste over hvorfor du har sett på disse 2, f eks er det mp3spiller i noen av dem, og at det er derfor du vil ha en av dem? Så kan vi kommentere hva som er best av Nokia og SE på de punktene.

Selv holder jeg meg kun til Nokia, mer solide mobiler finner du ikke (ihvertfall ikke de jeg har hatt og som jeg iblant mister i gulvet.. de holder!) Menyen er også veldig enkel, men spørs hva du er vant med.

''f eks er det mp3spiller i noen av dem, og at det er derfor du vil ha en av dem?''

Alle W-telefonene til SE er walkman-mobiler. Samme er Nokia 5200/5300 hvor sistnevnte vel er en ganske mye bedre mp3-mobil enn 5200. Syns mp3-spillerne til SE er mye bedre enn de jeg har sett hos Nokia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...