Gå til innhold

Hvis du skulle shoppe for 3000 kr til hjemmet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da ville jeg tatt meg en tur på IKEA og kjøpt lamper (de er billige og fine der). Så måtte jeg vurdert: Er det maling som må til, er det møblene det er noe galt med eller er det bare at stedet trenger litt ny piff i form av nye puter og stearinglys? IKEA har det meste til uslåelige priser. Skifte bilderammer? Ommøblere?

Ville hatt et bilde til å henge på veggen. (Bohus, europris, skeidar, ikea...) og ellers pene bokser/kasser/kurver til å legge alt rotet i. Et par pene lamper rundt om i stua. Duker bruker jeg ikke, så det ville jeg iallfall ikke kjøpt.

Annonse

Gjest Vekten87

drømme situasjon :P

black design (duker,pynteting,ting til å ha telys i osv)

sengetøy, ev. puter og dyner

puter i sofa

teppe i sofa

gardiner

teppe på gulv

lamper til komode og på gulv

blomster

nja, det er vel det jeg kommer på...

Gjest Shira :o)

Jeg hadde aller først kastet gammelt skrot.

Så hadde jeg dratt på IKEA, der kan du få mye for pengene.

Kjøpt enkle gardiner som kan lett kombineres med andre farger.

Sofaputer i friske farger.

Pledd som machet enten gardiner eller puter.

Noen brikker.

Noen fargerike kaffikopper og enkle glass.

En stilig lampe.

Nye bilderammer eller bilder.

Stearinlys. Det finnes flere enkle stilige lysestaker, eller glassbeholdere som du kan ha glassteiner i, og lys oppå. Kjøp gjerne samme farge som putene.

Noen grønne planter og potter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...