Gjest Gå? (Hva mener dere.) Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Er ikke det litt lite? Og igjen skal foreldrene til jentene være med å rydde, mens foreldrene til guttene skal ta med kaffe/te. På den timen skal man altså få kledd av ungene, spise grøt, gå rundt juletre og så videre. Vi skal med barna på en annen juletrefest, så skal vi droppe den i barnehagen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde neppe giddet gå på en juletrefest på en time, det høres ut som kun stress og kaos! Minst 2 timer må en juletrefest være, kanskje 2,5 også. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Må minst ha 2 timer til rådighet på sånne arrangement. 0 Siter
Gjest Gå? (Hva mener dere.) Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde neppe giddet gå på en juletrefest på en time, det høres ut som kun stress og kaos! Minst 2 timer må en juletrefest være, kanskje 2,5 også. Jeg føler det kun blir stress, og så blir det tid på rydding etterpå. Nei, jeg orker ikke dette. 0 Siter
Gjest Gå? (Hva mener dere.) Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195746133' post='3726756] Må minst ha 2 timer til rådighet på sånne arrangement. Jeg føler det bare blir stress. Det tar jo tid for alle å komme inn også. Yttertøy skal av, og ungene springer her og der. Så skal man spise grøt i full fart, gå rundt juletre, ungene skal se om nissen kommer og så videre. Nei, for hektisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.