Gjest mij Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Håper virkelig legen kan hjelpe ham. Han ser jo så søt ut også, under alle vortene.... :-( http://www.abctv.no/56061 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ja, det der var virkelig en rar sykdom. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Å fytti grisen! Alt hva der finnes!! Grusomt, ja, stakkars mannen!!!! Når en ser sånt virker alle ens egne problem som bagateller, det er sikkert... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jøss! Eg er imponert over at du klarer å se "skjønnheten" hans, under alle "vortene". Han får sikkert hjelp nå etter media har tatt tak i saken, så media kan også være bra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jøss! Eg er imponert over at du klarer å se "skjønnheten" hans, under alle "vortene". Han får sikkert hjelp nå etter media har tatt tak i saken, så media kan også være bra. Jeg er enig med Mij, han var vakre ansiktstrekk under vortene. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg er enig med Mij, han var vakre ansiktstrekk under vortene. ) Utrolig hva dere ser... Har han pene fingre under vortene også, kanskje? 0 Siter
Gjest jordyan Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Æsj fy faen, det var kvalmt!!! 0 Siter
Helmi Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hvorfor har ingen klippet neglene hans....? 0 Siter
mrxx Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Huff ja stakkars mann. Han hadde nok vært en pen mann hadde han vært normal. 0 Siter
tonie Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har sett de bildene et antall ganger nå, og jeg klarer enda ikke helt å tro på det. Det ser jo helt vilt ut! Jeg bare venter på at noen skal stå fram i media og le seg ihjel fordi de greide å lure hele verden...:/ 0 Siter
Gjest Lotus78 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har sett de bildene et antall ganger nå, og jeg klarer enda ikke helt å tro på det. Det ser jo helt vilt ut! Jeg bare venter på at noen skal stå fram i media og le seg ihjel fordi de greide å lure hele verden...:/ Jeg sitter også og ser på filmen og funderer på om jeg blir lurt her. Det er så forferdelig, har aldri sett noe så grotesk ekkelt før. Stakkars mann om det er virkelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.