Gå til innhold

Home&Away - vil ha tilbake den ordentlige Hailey

Anbefalte innlegg

Gjest Teatrika
Skrevet

Dette er en "underskriftskampanje" for å få tilbake den gamle Hailey i serien. Jeg følte ingenting da hun nesten døde, fordi det er helt feil person...

Noen som vet om hun kommer tilbake?

Skrevet

Hallo? Det er bare en tv-serie og sannsynligvis er det også flere år siden de episodene som sendes her ble filmet...

Gjest Teatrika
Skrevet

Hallo? Det er bare en tv-serie og sannsynligvis er det også flere år siden de episodene som sendes her ble filmet...

Men kjære vene da - ja, jeg vet at det bare er en Tv-serie, for all del. Men jeg kan vel likevel ytre ønske om noe for det? Dette er da vitterlig et åpent forum, og det er ikke verdens viktigste ting som blir tatt opp her ellers heller... Oioioi, dette var da ikke bare litt til reaksjoner...

Berlinerpoplene kan man diskutere opp og i mente, men denne reaksjonen skyldes kanskje at det ikke er en av "gjengen" som skrev innlegget - eller hva Lillemus?

Gjest Teatrika
Skrevet

Det er bare et tv-program....

Øh ja, jeg vet det - kanskje derfor de bare kan skifte ut en person med en annen også? :-) Hmmm, var det alt du hadde å si om saken, kunne du ikke bare latt være...?

Skrevet

Men kjære vene da - ja, jeg vet at det bare er en Tv-serie, for all del. Men jeg kan vel likevel ytre ønske om noe for det? Dette er da vitterlig et åpent forum, og det er ikke verdens viktigste ting som blir tatt opp her ellers heller... Oioioi, dette var da ikke bare litt til reaksjoner...

Berlinerpoplene kan man diskutere opp og i mente, men denne reaksjonen skyldes kanskje at det ikke er en av "gjengen" som skrev innlegget - eller hva Lillemus?

Joda, du har rett i det. :o) Men det er alikevel en viss forskjell på en underskriftskampanje for å få tilbake en skuespiller i en australsk serie som sikkert er filmet for flere år siden og det å diskutere en norsk serie som jo blir litt "nærmere" for de fleste av oss?

Gjest get real
Skrevet

Øh ja, jeg vet det - kanskje derfor de bare kan skifte ut en person med en annen også? :-) Hmmm, var det alt du hadde å si om saken, kunne du ikke bare latt være...?

Sorry... Jeg var visst litt frekk der.

Det må være kjipt når de bare bytter ut en skuespiller; jeg skjønner det.

Skrevet

Oi, dette kan bli spennende..

Gjest Teatrika
Skrevet

Oi, dette kan bli spennende..

Nope, det var ingen som bet på agnet;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...