Gjest Teatrika Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Dette er en "underskriftskampanje" for å få tilbake den gamle Hailey i serien. Jeg følte ingenting da hun nesten døde, fordi det er helt feil person... Noen som vet om hun kommer tilbake? 0 Siter
Gjest get real Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det er bare et tv-program.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hallo? Det er bare en tv-serie og sannsynligvis er det også flere år siden de episodene som sendes her ble filmet... 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg vil også ha hu tilbake. hehe 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hallo? Det er bare en tv-serie og sannsynligvis er det også flere år siden de episodene som sendes her ble filmet... Men kjære vene da - ja, jeg vet at det bare er en Tv-serie, for all del. Men jeg kan vel likevel ytre ønske om noe for det? Dette er da vitterlig et åpent forum, og det er ikke verdens viktigste ting som blir tatt opp her ellers heller... Oioioi, dette var da ikke bare litt til reaksjoner... Berlinerpoplene kan man diskutere opp og i mente, men denne reaksjonen skyldes kanskje at det ikke er en av "gjengen" som skrev innlegget - eller hva Lillemus? 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det er bare et tv-program.... Øh ja, jeg vet det - kanskje derfor de bare kan skifte ut en person med en annen også? :-) Hmmm, var det alt du hadde å si om saken, kunne du ikke bare latt være...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Men kjære vene da - ja, jeg vet at det bare er en Tv-serie, for all del. Men jeg kan vel likevel ytre ønske om noe for det? Dette er da vitterlig et åpent forum, og det er ikke verdens viktigste ting som blir tatt opp her ellers heller... Oioioi, dette var da ikke bare litt til reaksjoner... Berlinerpoplene kan man diskutere opp og i mente, men denne reaksjonen skyldes kanskje at det ikke er en av "gjengen" som skrev innlegget - eller hva Lillemus? Joda, du har rett i det. ) Men det er alikevel en viss forskjell på en underskriftskampanje for å få tilbake en skuespiller i en australsk serie som sikkert er filmet for flere år siden og det å diskutere en norsk serie som jo blir litt "nærmere" for de fleste av oss? 0 Siter
Gjest get real Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Øh ja, jeg vet det - kanskje derfor de bare kan skifte ut en person med en annen også? :-) Hmmm, var det alt du hadde å si om saken, kunne du ikke bare latt være...? Sorry... Jeg var visst litt frekk der. Det må være kjipt når de bare bytter ut en skuespiller; jeg skjønner det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Men kjære vene da - ja, jeg vet at det bare er en Tv-serie, for all del. Men jeg kan vel likevel ytre ønske om noe for det? Dette er da vitterlig et åpent forum, og det er ikke verdens viktigste ting som blir tatt opp her ellers heller... Oioioi, dette var da ikke bare litt til reaksjoner... Berlinerpoplene kan man diskutere opp og i mente, men denne reaksjonen skyldes kanskje at det ikke er en av "gjengen" som skrev innlegget - eller hva Lillemus? Oi, dette kan bli spennende.. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Oi, dette kan bli spennende.. Nope, det var ingen som bet på agnet;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.