Gå til innhold

Det er ingen førskolelærere i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Gjest misfornøyd mor
Skrevet

Jeg føler barna ikke får det pedagogiske opplegget de har krav på.

En annen ting er at de ansatte, som alle er assistenter og vikarer, ikke alltid passer så godt på. I dag sto et barn med hodet inni en løkke og ville henge!

Men ingenting kan visst gjøres når det ikke er søkere med utdanning til stillingene....

Skrevet

Du kan jo ikke vite om de passer godt nok på når du ikke er tilstede der om dagen..

Gjest misfornøyd mor
Skrevet

Du kan jo ikke vite om de passer godt nok på når du ikke er tilstede der om dagen..

Det stemmer at jeg ikke er der om dagen, men vi har hatt foreldremøte og da har leder snakket om dette.

Skrevet

Det stemmer at jeg ikke er der om dagen, men vi har hatt foreldremøte og da har leder snakket om dette.

ok, men kanskje ikke så mye du får gjort med det egentlig..

Skrevet

Jeg foreslår av vi omdøper barnehage til barnekennel. Det er det de er.

Gjest misfornøyd mor
Skrevet

Jeg foreslår av vi omdøper barnehage til barnekennel. Det er det de er.

Nå har vi også fått et brev der de ber om at vi reduserer oppholdstiden til barnet (på morgen/ettermiddag) om mulig...

Bør vi ikke få redusert pris når det er slik? Vi får jo ikke det vi betaler for!

Skrevet

Nå har vi også fått et brev der de ber om at vi reduserer oppholdstiden til barnet (på morgen/ettermiddag) om mulig...

Bør vi ikke få redusert pris når det er slik? Vi får jo ikke det vi betaler for!

Jr er i barnehagen 6-7 timer om dagen, men vi må betale full pris for det. Desember er gratis fordi barnehagen har så god økonomi. Hvorfor de da tar max sats av alle, er for meg ubegripelig.

At det er satt et maxbeløp fra myndighetenes side skal da ikke bety at de automatisk må legge seg på dette beløpet?

Persille1365381127
Skrevet

''Men ingenting kan visst gjøres når det ikke er søkere med utdanning til stillingene....''

Du skriver jo som om du klandrer barnehagene for det?

Hva mener du de skulle gjort da? Jeg er stadig på jakt selv - så jeg er VELDIG interessert i gode tips på hvordan man skal få tak i kvalifiserte søkere! Jeg er villig til å reise rundt til andre barnehager og "stjele" dem også jeg, men det fungerer ikke helt sånn i den virkelige verden.

Gjest misfornøyd mor
Skrevet

''Men ingenting kan visst gjøres når det ikke er søkere med utdanning til stillingene....''

Du skriver jo som om du klandrer barnehagene for det?

Hva mener du de skulle gjort da? Jeg er stadig på jakt selv - så jeg er VELDIG interessert i gode tips på hvordan man skal få tak i kvalifiserte søkere! Jeg er villig til å reise rundt til andre barnehager og "stjele" dem også jeg, men det fungerer ikke helt sånn i den virkelige verden.

Jeg vet ikke hva de kan gjøre.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg vet ikke hva de kan gjøre.

Ikke vi heller - det er der problemet ligger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...