Gjest jaja oppnår vel det hun vil Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.732996 0 Siter
Gjest sånn e d bare Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 galt med dette da? liker ikke henne 0 Siter
Incubo Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 liker ikke henne Mange som liker henne og mange som ikke liker henne.. sånn er det nok med oss og;) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Liker ikke den dama jeg heller (sjalu som søren), og hva gjør _hun_ i et mannfolkblad hver måned, halvt naken (jeg er nesten like fin). Hun er søren meg så falsk (jeg er ekte) ikke kan hun synge heller ( jeg tror jeg kunne sunget bedre, faktisk). Så hvorfor er den kjetta så populær ( imotsetning til den skjønne lille sangfuglen, jeg er), så må jeg bare motstridende innrømme (mens tarmer blir klemt ut av meg) at _hun_ er faktisk nydelig...;( 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore. 0 Siter
Gjest så det så! Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Liker ikke den dama jeg heller (sjalu som søren), og hva gjør _hun_ i et mannfolkblad hver måned, halvt naken (jeg er nesten like fin). Hun er søren meg så falsk (jeg er ekte) ikke kan hun synge heller ( jeg tror jeg kunne sunget bedre, faktisk). Så hvorfor er den kjetta så populær ( imotsetning til den skjønne lille sangfuglen, jeg er), så må jeg bare motstridende innrømme (mens tarmer blir klemt ut av meg) at _hun_ er faktisk nydelig...;( hun er på en måte "for pen" er 19 og der ut som om hun er 30.. noe jeg kke ville ha vært stolt over.. sangstemmen er helt grei. hun er pen ja, men jeg er ikke misunnelig på henne... 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore. Mange ganger stusser jeg veldig over dine uttalelser.. Jeg har vært litt irritert selv i dag, men selv med fare for å kaste stein i glasshus, så syns jeg det utsagnet var unødvendig. Mange måter å si ting på, uen å gå helt ned på fjortis-nivå.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 hun er på en måte "for pen" er 19 og der ut som om hun er 30.. noe jeg kke ville ha vært stolt over.. sangstemmen er helt grei. hun er pen ja, men jeg er ikke misunnelig på henne... Hun ser ihvertfall ikke ut som tredve! (Uansett hvilket bilde jeg ser....!) 0 Siter
Gjest så det då! Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hun ser ihvertfall ikke ut som tredve! (Uansett hvilket bilde jeg ser....!) hun er jo druknet i sminke. ser eldre ut en 19.. hun va jo lik da hun var 17... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore. Nok er nok, selv av dine flåsete uttalelser! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 hun er jo druknet i sminke. ser eldre ut en 19.. hun va jo lik da hun var 17... Alle modeller er "druknet" i sminke, men hva "i dine øyne" gjør henne verre enn andre? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore. Enkelte som kjenner ho sier ho har pult halve fotballaget i Sogndal. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Enkelte som kjenner ho sier ho har pult halve fotballaget i Sogndal. Hun har det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Nok er nok, selv av dine flåsete uttalelser! Nå må du gi deg. Jeg sier bare sannheten. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Mange ganger stusser jeg veldig over dine uttalelser.. Jeg har vært litt irritert selv i dag, men selv med fare for å kaste stein i glasshus, så syns jeg det utsagnet var unødvendig. Mange måter å si ting på, uen å gå helt ned på fjortis-nivå.. Hva er fjortiss med det? Ordet finnes i ordboka. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Nå må du gi deg. Jeg sier bare sannheten. Det gjør du ikke! Jeg finner ditt utsagn som kvalmende! 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Det gjør du ikke! Jeg finner ditt utsagn som kvalmende! Greit for meg, men det forandrer hverken utsagnet eller den grufulle sannheten bak det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Greit for meg, men det forandrer hverken utsagnet eller den grufulle sannheten bak det. Hvilken grufull sannhet? 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hvilken grufull sannhet? ''Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore.'' Følg med da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.