Gå til innhold

stakkars, får hun ikke nok oppmerksomhet nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

liker ikke henne

Mange som liker henne og mange som ikke liker henne.. sånn er det nok med oss og;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Liker ikke den dama jeg heller (sjalu som søren), og hva gjør _hun_ i et mannfolkblad hver måned, halvt naken (jeg er nesten like fin).

Hun er søren meg så falsk (jeg er ekte) ikke kan hun synge heller ( jeg tror jeg kunne sunget bedre, faktisk). Så hvorfor er den kjetta så populær ( imotsetning til den skjønne lille sangfuglen, jeg er), så må jeg bare motstridende innrømme (mens tarmer blir klemt ut av meg) at _hun_ er faktisk nydelig...;(

Gjest så det så!
Skrevet

Liker ikke den dama jeg heller (sjalu som søren), og hva gjør _hun_ i et mannfolkblad hver måned, halvt naken (jeg er nesten like fin).

Hun er søren meg så falsk (jeg er ekte) ikke kan hun synge heller ( jeg tror jeg kunne sunget bedre, faktisk). Så hvorfor er den kjetta så populær ( imotsetning til den skjønne lille sangfuglen, jeg er), så må jeg bare motstridende innrømme (mens tarmer blir klemt ut av meg) at _hun_ er faktisk nydelig...;(

hun er på en måte "for pen" er 19 og der ut som om hun er 30.. noe jeg kke ville ha vært stolt over.. sangstemmen er helt grei. hun er pen ja, men jeg er ikke misunnelig på henne...

Gjest Høstløvet
Skrevet

Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore.

Mange ganger stusser jeg veldig over dine uttalelser.. Jeg har vært litt irritert selv i dag, men selv med fare for å kaste stein i glasshus, så syns jeg det utsagnet var unødvendig. Mange måter å si ting på, uen å gå helt ned på fjortis-nivå..

hidi, the scorpion
Skrevet

hun er på en måte "for pen" er 19 og der ut som om hun er 30.. noe jeg kke ville ha vært stolt over.. sangstemmen er helt grei. hun er pen ja, men jeg er ikke misunnelig på henne...

Hun ser ihvertfall ikke ut som tredve! (Uansett hvilket bilde jeg ser....!)

Gjest så det då!
Skrevet

Hun ser ihvertfall ikke ut som tredve! (Uansett hvilket bilde jeg ser....!)

hun er jo druknet i sminke. ser eldre ut en 19.. hun va jo lik da hun var 17...

hidi, the scorpion
Skrevet

Nok er nok, selv av dine flåsete uttalelser!

hidi, the scorpion
Skrevet

hun er jo druknet i sminke. ser eldre ut en 19.. hun va jo lik da hun var 17...

Alle modeller er "druknet" i sminke, men hva "i dine øyne" gjør henne verre enn andre?

Skrevet

Enkelte som kjenner ho sier ho har pult halve fotballaget i Sogndal.

Skrevet

Enkelte som kjenner ho sier ho har pult halve fotballaget i Sogndal.

Hun har det.

Skrevet

Nok er nok, selv av dine flåsete uttalelser!

Nå må du gi deg. Jeg sier bare sannheten.

Skrevet

Mange ganger stusser jeg veldig over dine uttalelser.. Jeg har vært litt irritert selv i dag, men selv med fare for å kaste stein i glasshus, så syns jeg det utsagnet var unødvendig. Mange måter å si ting på, uen å gå helt ned på fjortis-nivå..

Hva er fjortiss med det? Ordet finnes i ordboka.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå må du gi deg. Jeg sier bare sannheten.

Det gjør du ikke! Jeg finner ditt utsagn som kvalmende!

Skrevet

Det gjør du ikke! Jeg finner ditt utsagn som kvalmende!

Greit for meg, men det forandrer hverken utsagnet eller den grufulle sannheten bak det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Greit for meg, men det forandrer hverken utsagnet eller den grufulle sannheten bak det.

Hvilken grufull sannhet?

Skrevet

Hvilken grufull sannhet?

''Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore.''

Følg med da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...