Sofline Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hun er vel ikke akkurat den eneste som har gjort det... 0 Siter
Sofline Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Liker ikke den dama jeg heller (sjalu som søren), og hva gjør _hun_ i et mannfolkblad hver måned, halvt naken (jeg er nesten like fin). Hun er søren meg så falsk (jeg er ekte) ikke kan hun synge heller ( jeg tror jeg kunne sunget bedre, faktisk). Så hvorfor er den kjetta så populær ( imotsetning til den skjønne lille sangfuglen, jeg er), så må jeg bare motstridende innrømme (mens tarmer blir klemt ut av meg) at _hun_ er faktisk nydelig...;( Mye kan man si om henne, men dårlig sangstemmer har hun ikke. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Liker ikke den dama jeg heller (sjalu som søren), og hva gjør _hun_ i et mannfolkblad hver måned, halvt naken (jeg er nesten like fin). Hun er søren meg så falsk (jeg er ekte) ikke kan hun synge heller ( jeg tror jeg kunne sunget bedre, faktisk). Så hvorfor er den kjetta så populær ( imotsetning til den skjønne lille sangfuglen, jeg er), så må jeg bare motstridende innrømme (mens tarmer blir klemt ut av meg) at _hun_ er faktisk nydelig...;( Sangstemme uten R.... :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hvilken grufull sannhet? At Jølsen har et skrekkelig kvinnesyn, når h*n uten ptoblemer kaller jenter for horer, kanskje? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Enig med deg. Synes Tone Damli Albertåberg er en hore. Begrense stigmatiseringen noe kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.