Lucretia Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 ...eller to? Jeg holder på å lage julekalender til min kjære. Og siden jeg er så fattig så får jeg fylle opp noen av dagene med gratis ting som vitser og sånn 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 en eldre mann satt på toget, rett ovenfor han satt en ung gutt med rød hanekam. Gutten ble irritert og sa : " hva glor du på? du gjorde vel litt rare ting når du var ung du og? " "ja , sa den eldre mannen, jeg lå med ei høne en gang , og nå sitter jeg her og lurer på om du kan være sønnen min..." 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 det var to gutter som alltid havnet i bråk. hver gang det hadde skjedd noe i bygden, så var det de som sto bak. foreldrene var nå blitt ganske så fortvilt og ville finne en løsning på hvordan de kunne få guttene til å bli litt mer skikket. så de kontaktet presten og spurte om han kunne hjelpe litt. neste dag tok de med seg guttene og sendte de inn en og en. "presten spurte guttungen om han kunne fortelle han hvor gud var. guttungen satt helt stille uten å svare. så spurte presten enda en gang, og det kom fortsatt ikke noe svar fra guttungen.. så hevet presten stemmen. "jeg spør deg bare èn gang til, vet du hvor gud er!? guttungen ble vetskremt og løp ut til broren sin. "nå er gud forsvunnet og de tror vi står bak" ) haha, det er den eneste jeg husket i farten.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Då eg var liten og lite visste. Eg låg og ronka bak ein bjørkekviste. No er eg større og betre veit. Eg gjeng i fjoset og tek ei geit. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Då eg var liten og lite visste. Eg låg og ronka bak ein bjørkekviste. No er eg større og betre veit. Eg gjeng i fjoset og tek ei geit. Den var god. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hmm..Har du hørt den om Svensken, Dansken og Nordmannen som vedda om hvem som klarte å være lengst inne i grisehuset? Først gikk Dansken inn, etter ca. 10 minutt så feis grisen og da kom Dansken ut igjen. Så var det Svensken sin tur (han hadde forbandt seg på å holde ut lenger enn den teite Dansken), men etter ca. 20 minutter (om eg ikkje husker feil) så feis alle grisene og dermed måtte Svensken ut også. Så var det Nordmannen sin tur, han hadde spist ertesuppe til middag og dessuten så hadde han vært 14 dager i Syden (og drukket seg full hver dag), så han hadde ikkje før kommet inn i grisehuset før han slapp en sur en og dermed sprang alle grisene ut. Bra vits? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 En kjent person i byen hadde gått bort. Mange kom til begravelsen og ved jordpåkastelsen kastet venner av mannen en rød rose hver på graven. Mannen hadde også funksjonshemmede venner som ønsket å gi sitt bidrag. De ønsket å gi noe som betydde noe for dem. Først kom en rullestolbruker bort til graven. Han grublet litt på hva han skulle kaste oppi graven, men endte med å hive rullestolen oppi. Deretter kom en blind venn av avdøde fram til graven. Han tenkte litt før han kastet blindestokken sin oppi graven. En tunghørt venn tok av seg høreapparatene sine og kastet dem i graven. Tilslutt kom den døve kameraten fram til graven. Han grublet lenge og vel før han plutselig tok tak i tegnspråktolken og kasta han oppi graven. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 En kjent person i byen hadde gått bort. Mange kom til begravelsen og ved jordpåkastelsen kastet venner av mannen en rød rose hver på graven. Mannen hadde også funksjonshemmede venner som ønsket å gi sitt bidrag. De ønsket å gi noe som betydde noe for dem. Først kom en rullestolbruker bort til graven. Han grublet litt på hva han skulle kaste oppi graven, men endte med å hive rullestolen oppi. Deretter kom en blind venn av avdøde fram til graven. Han tenkte litt før han kastet blindestokken sin oppi graven. En tunghørt venn tok av seg høreapparatene sine og kastet dem i graven. Tilslutt kom den døve kameraten fram til graven. Han grublet lenge og vel før han plutselig tok tak i tegnspråktolken og kasta han oppi graven. :-)) 0 Siter
Gjest baccara Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 det var to gutter som alltid havnet i bråk. hver gang det hadde skjedd noe i bygden, så var det de som sto bak. foreldrene var nå blitt ganske så fortvilt og ville finne en løsning på hvordan de kunne få guttene til å bli litt mer skikket. så de kontaktet presten og spurte om han kunne hjelpe litt. neste dag tok de med seg guttene og sendte de inn en og en. "presten spurte guttungen om han kunne fortelle han hvor gud var. guttungen satt helt stille uten å svare. så spurte presten enda en gang, og det kom fortsatt ikke noe svar fra guttungen.. så hevet presten stemmen. "jeg spør deg bare èn gang til, vet du hvor gud er!? guttungen ble vetskremt og løp ut til broren sin. "nå er gud forsvunnet og de tror vi står bak" ) haha, det er den eneste jeg husket i farten.. Ha-ha den var så morsom, ler så tårene spruter ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 en eldre mann satt på toget, rett ovenfor han satt en ung gutt med rød hanekam. Gutten ble irritert og sa : " hva glor du på? du gjorde vel litt rare ting når du var ung du og? " "ja , sa den eldre mannen, jeg lå med ei høne en gang , og nå sitter jeg her og lurer på om du kan være sønnen min..." *LOL* 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Mannen og kjærringa delte ei flaske vin da mannen sier: "Jeg vedder på at du ikke greier å si en ting som gjør meg glad og trist samtidig" Kjærringa tenker seg om en kort stund før hun sier: "Du har større kuk enn bror din" :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Mannen og kjærringa delte ei flaske vin da mannen sier: "Jeg vedder på at du ikke greier å si en ting som gjør meg glad og trist samtidig" Kjærringa tenker seg om en kort stund før hun sier: "Du har større kuk enn bror din" :-) *Hehehehehe* 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ha-ha den var så morsom, ler så tårene spruter ) ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ei jente var på sesjon, og legen skulle se henne uten klær. Legen sa: Nå, er du muslim? Du er omskåret? Nei, sa jenta, jè er Odøling, og det er alminnelig slitasje! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ei jente går inn i en butikk og kjøpe følgende: 1 eple, 1 banan, 1 appelsin, 1 plomme, 1glass syltetøy, 1 tomat , 1 liter juice og ett rundstykke. Mannen i kassa ser på henne og spør smilende- Du er singel el? Jenta smiler beskjeden, overrasket og litt rødmende, og svarer: -Hvordan kunne du gjette det? Mannen i kassa: - Fordi du er dritstygg! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ei jente går inn i en butikk og kjøpe følgende: 1 eple, 1 banan, 1 appelsin, 1 plomme, 1glass syltetøy, 1 tomat , 1 liter juice og ett rundstykke. Mannen i kassa ser på henne og spør smilende- Du er singel el? Jenta smiler beskjeden, overrasket og litt rødmende, og svarer: -Hvordan kunne du gjette det? Mannen i kassa: - Fordi du er dritstygg! 1 glass syltetøy og 1 liter juice kan holde til en hel familie. Ps! Lager du vitsene dine sjøl eller? :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 1 glass syltetøy og 1 liter juice kan holde til en hel familie. Ps! Lager du vitsene dine sjøl eller? :-) Fikk den på sms... var den ikke bra altså? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Fikk den på sms... var den ikke bra altså? Ikkje den beste eg har hørt. Las du min? Den om Nordmannen, Svensken....osv? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ikkje den beste eg har hørt. Las du min? Den om Nordmannen, Svensken....osv? Jeg vet hvertfall at du ikke har funnet på den selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.