Gå til innhold

Hjelpe meg med en vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikkje den beste eg har hørt.

Las du min? Den om Nordmannen, Svensken....osv?

Jeg vet hvertfall at du ikke har funnet på den selv :P

Skrevet

Fikk den på sms... :P var den ikke bra altså?

Nei, den var ikke morsom i det hele tatt for meg i alle fall.

Skrevet

Ikkje den beste eg har hørt.

Las du min? Den om Nordmannen, Svensken....osv?

Din var eldgammel. Den pleide vi å fortelle hverandre som barn, dvs. rundt 35 år siden...

Skrevet

Din var eldgammel. Den pleide vi å fortelle hverandre som barn, dvs. rundt 35 år siden...

He.he..Ja, men eg huska ikkje helt åssen den var.

Men det var mange med Nordmannen, Svensken og Dansken, det var en med noe om at de skulle hoppe i fallskjerm el.l.

Husker du noen flere kanskje?

Skrevet

Hver sin smak.. Det er ikke meningen at alle vitser skal være så seriøse.

Skrevet

tok du deg nær av den eller? :P

Skrevet

He.he..Ja, men eg huska ikkje helt åssen den var.

Men det var mange med Nordmannen, Svensken og Dansken, det var en med noe om at de skulle hoppe i fallskjerm el.l.

Husker du noen flere kanskje?

Så var det nordmanne, svensken og dansken som skulle se hvem som kunne sykle lengst over en bro full av spiker. Først kom svensken. Han syklet bare to meter før han punkterte. Så kom dansken. Han kom hele 10 meter før han punkterte. Til sist kom nordmannen på trehjulsykkel.

Skrevet

Så var det nordmanne, svensken og dansken som skulle se hvem som kunne sykle lengst over en bro full av spiker. Først kom svensken. Han syklet bare to meter før han punkterte. Så kom dansken. Han kom hele 10 meter før han punkterte. Til sist kom nordmannen på trehjulsykkel.

Fantastisk, den hadde eg ikkje hørt før. *flirer*

Men du, vet du kor lang brua var?

Skrevet

Fantastisk, den hadde eg ikkje hørt før. *flirer*

Men du, vet du kor lang brua var?

Jeg har alltid forestilt meg 100 meter. :-)

Skrevet

tok du deg nær av den eller? :P

*Hehe* Nei, slett ikke, men jeg så bare overhode ikke hva som var morsomt med "Du er dritstygg!"

Skrevet

*Hehe* Nei, slett ikke, men jeg så bare overhode ikke hva som var morsomt med "Du er dritstygg!"

hu trodde jo han sjekka hu opp.. syns den var morsom jeg da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...