candyqueen_83 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ikkje den beste eg har hørt. Las du min? Den om Nordmannen, Svensken....osv? Jeg vet hvertfall at du ikke har funnet på den selv 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Fikk den på sms... var den ikke bra altså? Nei, den var ikke morsom i det hele tatt for meg i alle fall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ikkje den beste eg har hørt. Las du min? Den om Nordmannen, Svensken....osv? Din var eldgammel. Den pleide vi å fortelle hverandre som barn, dvs. rundt 35 år siden... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Din var eldgammel. Den pleide vi å fortelle hverandre som barn, dvs. rundt 35 år siden... He.he..Ja, men eg huska ikkje helt åssen den var. Men det var mange med Nordmannen, Svensken og Dansken, det var en med noe om at de skulle hoppe i fallskjerm el.l. Husker du noen flere kanskje? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Nei, den var ikke morsom i det hele tatt for meg i alle fall. Hver sin smak.. Det er ikke meningen at alle vitser skal være så seriøse. 0 Siter
meg__123! Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Nei, den var ikke morsom i det hele tatt for meg i alle fall. tok du deg nær av den eller? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 He.he..Ja, men eg huska ikkje helt åssen den var. Men det var mange med Nordmannen, Svensken og Dansken, det var en med noe om at de skulle hoppe i fallskjerm el.l. Husker du noen flere kanskje? Så var det nordmanne, svensken og dansken som skulle se hvem som kunne sykle lengst over en bro full av spiker. Først kom svensken. Han syklet bare to meter før han punkterte. Så kom dansken. Han kom hele 10 meter før han punkterte. Til sist kom nordmannen på trehjulsykkel. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Så var det nordmanne, svensken og dansken som skulle se hvem som kunne sykle lengst over en bro full av spiker. Først kom svensken. Han syklet bare to meter før han punkterte. Så kom dansken. Han kom hele 10 meter før han punkterte. Til sist kom nordmannen på trehjulsykkel. Fantastisk, den hadde eg ikkje hørt før. *flirer* Men du, vet du kor lang brua var? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Fantastisk, den hadde eg ikkje hørt før. *flirer* Men du, vet du kor lang brua var? Jeg har alltid forestilt meg 100 meter. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 tok du deg nær av den eller? *Hehe* Nei, slett ikke, men jeg så bare overhode ikke hva som var morsomt med "Du er dritstygg!" 0 Siter
meg__123! Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 *Hehe* Nei, slett ikke, men jeg så bare overhode ikke hva som var morsomt med "Du er dritstygg!" hu trodde jo han sjekka hu opp.. syns den var morsom jeg da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.