Gå til innhold

Solgt noen på finn.no?

Gjest har mye å bli kvitt, og trenger egentlig penger

Anbefalte innlegg

Gjest har mye å bli kvitt, og trenger egentlig penger
Skrevet

Erfaringer?

Gjest hastalavista baby
Skrevet

Solgt NOEN??

ja, jeg har solgt flere, alle eksene mine, umulige barn, svigermor..

Ikke noe særlig forteneste på de da, sjelden man blir rik på sånt salg!

Gjest Høstløvet
Skrevet

ja, jeg har solgt flere, alle eksene mine, umulige barn, svigermor..

Ikke noe særlig forteneste på de da, sjelden man blir rik på sånt salg!

Nå ler jeg godt:-)))

Gjest hastalavista baby
Skrevet

Nå ler jeg godt:-)))

Glemte å skrive at det er andre sine barn jeg bruker å selge, jeg har ingen selv :)

Skrevet

Vi har solgt masse. Alt fra klær, leker, møbler og spill til bil og motorsykkel... Har fått solgt alt jeg har lagt ut jeg... Ganske ok egentlig, ting jeg ikke trenger er det ok å få noen slanter for...

Skrevet

Jeg har ikke solgt, men foreldrene mine har solgt uten problemer. Som regel har det gått fort.

Skrevet

Har ikke solgt noen foreløpig, men det hender jeg har lyst til å legge ut både mann og barn ja ;-)

Av ting har vi solgt mye vi, fungerer kjempebra. Har også kjøpt en del der, det fungerer også kjempebra .-)

Skrevet

Ja, og det har funket bra. Ettersom jeg også har kjøpt ting på finn, har jeg også en viss formening om hva som er en bra og hva som er en dårlig annonse.

Bilde® er et MUST!

Kom med alle relevante opplysninger. Er det f eks et bord MÅ du oppgi lengde og bredde, og tilsvarende for andre ting.

Bruk også avsnitt i annonsen slik at det blir god luft og lett å lese.

Sjekk ut hva andre selger tilsvarende varer for før du fastsetter pris. Ikke forvent at du får all verdens betaling for varene dine - folk vil bare kjøpe hvis det er et godt kjøp. Og for all del: Skriv en pris! Jeg hopper alltid over annonser uten prisantydning.

Gjør rede for eventuelle skader/riper osv i annonsen og legg gjerne inn nærbilde av det hele. Ikke noe poeng å 'overselge' varen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...