Gjest har mye å bli kvitt, og trenger egentlig penger Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Erfaringer? 0 Siter
Gjest hastalavista baby Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Solgt NOEN?? ja, jeg har solgt flere, alle eksene mine, umulige barn, svigermor.. Ikke noe særlig forteneste på de da, sjelden man blir rik på sånt salg! 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 ja, jeg har solgt flere, alle eksene mine, umulige barn, svigermor.. Ikke noe særlig forteneste på de da, sjelden man blir rik på sånt salg! Nå ler jeg godt:-))) 0 Siter
Gjest hastalavista baby Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Nå ler jeg godt:-))) Glemte å skrive at det er andre sine barn jeg bruker å selge, jeg har ingen selv 0 Siter
Gjest bestbuy Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vi har solgt masse. Alt fra klær, leker, møbler og spill til bil og motorsykkel... Har fått solgt alt jeg har lagt ut jeg... Ganske ok egentlig, ting jeg ikke trenger er det ok å få noen slanter for... 0 Siter
Sofline Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har ikke solgt, men foreldrene mine har solgt uten problemer. Som regel har det gått fort. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har ikke solgt noen foreløpig, men det hender jeg har lyst til å legge ut både mann og barn ja ;-) Av ting har vi solgt mye vi, fungerer kjempebra. Har også kjøpt en del der, det fungerer også kjempebra .-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ja, og det har funket bra. Ettersom jeg også har kjøpt ting på finn, har jeg også en viss formening om hva som er en bra og hva som er en dårlig annonse. Bilde® er et MUST! Kom med alle relevante opplysninger. Er det f eks et bord MÅ du oppgi lengde og bredde, og tilsvarende for andre ting. Bruk også avsnitt i annonsen slik at det blir god luft og lett å lese. Sjekk ut hva andre selger tilsvarende varer for før du fastsetter pris. Ikke forvent at du får all verdens betaling for varene dine - folk vil bare kjøpe hvis det er et godt kjøp. Og for all del: Skriv en pris! Jeg hopper alltid over annonser uten prisantydning. Gjør rede for eventuelle skader/riper osv i annonsen og legg gjerne inn nærbilde av det hele. Ikke noe poeng å 'overselge' varen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.