Gå til innhold

Den som hadde sett ut som Heidi Klum *sukk*

Anbefalte innlegg

Gjest ikke helt enig der nei
Skrevet

Synes ikke hun er så voldsomt pen jeg, da..ok, kanskje på bilder, men har du sett henne på tv med heller lite sminke?

Skrevet

Ligger litt jobb bak den fasongen da. Tror ikke det kommer gratis for å si det sånn. men pen er hun.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva gjør hun mot sine tre barn? Det er det ingen som spør om....Mine tre ville dødd av skam av et slikt bilde av moren sin, uansett hvor pen og nydelig hun var...

I mine øyne tenker hun mer på seg selv enn sine barn.... Og det forteller vel alt!

Skrevet

Hva gjør hun mot sine tre barn? Det er det ingen som spør om....Mine tre ville dødd av skam av et slikt bilde av moren sin, uansett hvor pen og nydelig hun var...

I mine øyne tenker hun mer på seg selv enn sine barn.... Og det forteller vel alt!

? *LOL*

Akkurat dette bildet er vel tatt før hun fikk ungene. Uansett synes jeg du er på bærtur nå ;o)

Hun er en av verdens best betalte modeller. Hvorfor skulle hun droppe yrket sitt, og gå inn for en tilkneppet kontorjobb??! :)

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195761550' post='3727051]

? *LOL*

Akkurat dette bildet er vel tatt før hun fikk ungene. Uansett synes jeg du er på bærtur nå ;o)

Hun er en av verdens best betalte modeller. Hvorfor skulle hun droppe yrket sitt, og gå inn for en tilkneppet kontorjobb??! :)

Denne har du sendt feil!

Gjest Angela25
Skrevet

Hun har en pen kropp etter aa ha fodt 3 unger! Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-) Har ikke sett det bilde du la ut naa, men sett henne paa andre bilder. Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa.

Men for all del, uten aa vaere kritisk her, dama er pen hun:-) Men Gisele Bundshen slaar henne langt ned i stovlene!

Skrevet

Hun har en pen kropp etter aa ha fodt 3 unger! Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-) Har ikke sett det bilde du la ut naa, men sett henne paa andre bilder. Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa.

Men for all del, uten aa vaere kritisk her, dama er pen hun:-) Men Gisele Bundshen slaar henne langt ned i stovlene!

''Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-)''

''Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa.''

Da er ho ikkje attraktiv heller.

For ifølge Ask Burlefot (Agnar Mykle) så er det "i midjen attråen sitter", og eg er langt på vei enig med Ask.

Gjest Angela25
Skrevet

''Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-)''

''Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa.''

Da er ho ikkje attraktiv heller.

For ifølge Ask Burlefot (Agnar Mykle) så er det "i midjen attråen sitter", og eg er langt på vei enig med Ask.

Har ikke peiling paa hvem du snakker om her ;-) Men midje er _pent_ :-)

Skrevet

Denne har du sendt feil!

Hvorfor tror du at hun sendte feil? Det var et godt svar på innlegget ditt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Min feil!

Skrevet

Dæven, liv i deg også?! Jaggu var vi enige i saken også ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195764047' post='3727105]

Dæven, liv i deg også?! Jaggu var vi enige i saken også ;o)

Liv i meg, selv om jeg er litt sliten i kroppen etter å ha trent:-)

Skrevet

Er bildet tatt etter alle fødslene? Uansett har hun nok en god personlig trener, og det kan selvfølgelig ha blitt brukt retusjering her og der. Ikke sikkert huden hennes er feilfri i virkeligheten. Kanskje er magen full av strekkmerker. :-)

Skrevet

Har ikke peiling paa hvem du snakker om her ;-) Men midje er _pent_ :-)

Hovedpersonen i Sangen om den røde rubin.

Skrevet

Pøh, det der bildet er helt sikkert fikset på. Det må det være. DET MÅ DET VÆRE!

*Misunnelig*

Skrevet

Pøh, det der bildet er helt sikkert fikset på. Det må det være. DET MÅ DET VÆRE!

*Misunnelig*

*LOL* ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...