Lotte :o) Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hun må være noe av det peneste jeg har sett! Hun har attpåtil født tre barn på tre år, og har _den_ fantastiske figuren. http://www.km02.com/hklum/ 0 Siter
Gjest ikke helt enig der nei Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Synes ikke hun er så voldsomt pen jeg, da..ok, kanskje på bilder, men har du sett henne på tv med heller lite sminke? 0 Siter
Gjest muffn Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ligger litt jobb bak den fasongen da. Tror ikke det kommer gratis for å si det sånn. men pen er hun. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva gjør hun mot sine tre barn? Det er det ingen som spør om....Mine tre ville dødd av skam av et slikt bilde av moren sin, uansett hvor pen og nydelig hun var... I mine øyne tenker hun mer på seg selv enn sine barn.... Og det forteller vel alt! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Hva gjør hun mot sine tre barn? Det er det ingen som spør om....Mine tre ville dødd av skam av et slikt bilde av moren sin, uansett hvor pen og nydelig hun var... I mine øyne tenker hun mer på seg selv enn sine barn.... Og det forteller vel alt! ? *LOL* Akkurat dette bildet er vel tatt før hun fikk ungene. Uansett synes jeg du er på bærtur nå ;o) Hun er en av verdens best betalte modeller. Hvorfor skulle hun droppe yrket sitt, og gå inn for en tilkneppet kontorjobb??! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195761550' post='3727051] ? *LOL* Akkurat dette bildet er vel tatt før hun fikk ungene. Uansett synes jeg du er på bærtur nå ;o) Hun er en av verdens best betalte modeller. Hvorfor skulle hun droppe yrket sitt, og gå inn for en tilkneppet kontorjobb??! Denne har du sendt feil! 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hun har en pen kropp etter aa ha fodt 3 unger! Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-) Har ikke sett det bilde du la ut naa, men sett henne paa andre bilder. Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa. Men for all del, uten aa vaere kritisk her, dama er pen hun:-) Men Gisele Bundshen slaar henne langt ned i stovlene! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hun har en pen kropp etter aa ha fodt 3 unger! Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-) Har ikke sett det bilde du la ut naa, men sett henne paa andre bilder. Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa. Men for all del, uten aa vaere kritisk her, dama er pen hun:-) Men Gisele Bundshen slaar henne langt ned i stovlene! ''Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-)'' ''Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa.'' Da er ho ikkje attraktiv heller. For ifølge Ask Burlefot (Agnar Mykle) så er det "i midjen attråen sitter", og eg er langt på vei enig med Ask. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 ''Men, hun har jo ingen midje (bare maa finne en feil her...:-)'' ''Hun ser brei ut rett og slett,over midja altsaa.'' Da er ho ikkje attraktiv heller. For ifølge Ask Burlefot (Agnar Mykle) så er det "i midjen attråen sitter", og eg er langt på vei enig med Ask. Har ikke peiling paa hvem du snakker om her ;-) Men midje er _pent_ :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Denne har du sendt feil! Hvorfor tror du at hun sendte feil? Det var et godt svar på innlegget ditt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hvorfor tror du at hun sendte feil? Det var et godt svar på innlegget ditt. Min feil! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Hvorfor tror du at hun sendte feil? Det var et godt svar på innlegget ditt. Dæven, liv i deg også?! Jaggu var vi enige i saken også ;o) 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Nå må du gi deg. Hun er jo dritstygg. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195764047' post='3727105] Dæven, liv i deg også?! Jaggu var vi enige i saken også ;o) Liv i meg, selv om jeg er litt sliten i kroppen etter å ha trent:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Er bildet tatt etter alle fødslene? Uansett har hun nok en god personlig trener, og det kan selvfølgelig ha blitt brukt retusjering her og der. Ikke sikkert huden hennes er feilfri i virkeligheten. Kanskje er magen full av strekkmerker. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Har ikke peiling paa hvem du snakker om her ;-) Men midje er _pent_ :-) Hovedpersonen i Sangen om den røde rubin. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Pøh, det der bildet er helt sikkert fikset på. Det må det være. DET MÅ DET VÆRE! *Misunnelig* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Pøh, det der bildet er helt sikkert fikset på. Det må det være. DET MÅ DET VÆRE! *Misunnelig* *LOL* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.