cec5 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva menes med "vanlig pent antrekk"? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 At dere kan komme i antrekk som regnes for pent. Kvinner kan komme i pene bukser og fin skjorte og det samme kan menn. Ikke dongeri, t-skjorter etc. 0 Siter
cec5 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 At dere kan komme i antrekk som regnes for pent. Kvinner kan komme i pene bukser og fin skjorte og det samme kan menn. Ikke dongeri, t-skjorter etc. Vi skal i retten. Er det virkelig fy fy å ha på dongeri? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vi skal i retten. Er det virkelig fy fy å ha på dongeri? Det anbefales ikke! Det får dere til å virke litt "ustelt" ut, ja. En rettssal er noe en viser respekt for, selv å urgammelt det kan høres ut... I England bruker de fremdeles parykker, husk det 0 Siter
cec5 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Det anbefales ikke! Det får dere til å virke litt "ustelt" ut, ja. En rettssal er noe en viser respekt for, selv å urgammelt det kan høres ut... I England bruker de fremdeles parykker, husk det Jeg tenkte meg det. Her i huset har ungene kjempemye klær, mens jeg selv er nedprioritert. Jaja, må bare ut å handle klær.... Takk for svar forresten:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg tenkte meg det. Her i huset har ungene kjempemye klær, mens jeg selv er nedprioritert. Jaja, må bare ut å handle klær.... Takk for svar forresten:-) Kan du ikke låne et skjørt eller bukse av en venninne? Vi snakker jo ikke om "top modell" her, bare rene hele klær som ikke er dongeri.... Lykke til, forresten! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Eg har vært iretten tre ganger, og kan ikkje huske at det var noe som helst krav om pent antrekk. Du har helt sikkert noe du kan gå med!? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vi skal i retten. Er det virkelig fy fy å ha på dongeri? Jepp. Du bør opptre i et klassisk, pent antrekk. 0 Siter
Orio Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vi skal i retten. Er det virkelig fy fy å ha på dongeri? Dongeri er utelukket. Helt klart. En pen bukse, ikke typisk fritid med masse glidelåser, knapper etc., eller et enkelt, rett skjørt. Bluse, ikke genser. Gjerne en dressjakke over. Nøytrale farger, ikke stormønstret. Har du langt hår bør det settes opp eller samles i nakken med en spenne. En drakt eller buksedress er veldig greit hvis du har det. På bena: ikke joggesko eller andre klumpete sko/støvler. Også der noe enkelt, helst mørkebrunt eller svart (avhengig av resten av antrekket). Veske: rydd ut av den, ikke dra med deg en masse ting du ikke trenger, da virker den lett veldig klumpete. Bruk en enkel, ikke for stor veske, også den i nøytrale farger. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vi skal i retten. Er det virkelig fy fy å ha på dongeri? Det ville jeg ikke hatt. Et par pene bukser eller skjørt, og en pen bluse eller lignende gjør nok susen. Heller ikke joggesko. 0 Siter
cec5 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Kan du ikke låne et skjørt eller bukse av en venninne? Vi snakker jo ikke om "top modell" her, bare rene hele klær som ikke er dongeri.... Lykke til, forresten! Nei, jeg har aldri likt å låne klær av andre. Det er jo faktisk ikke sånn at jeg ikke har noen klær jeg kunne ha brukt. Men typisk meg, så finner jeg ut at ingenting av det går an, så jeg MÅ kjøpe noe annet, hehe. 0 Siter
cec5 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Eg har vært iretten tre ganger, og kan ikkje huske at det var noe som helst krav om pent antrekk. Du har helt sikkert noe du kan gå med!? Joda, har sikkert det. Men skal for en sjelden gangs skyld ut å handle klær til meg selv. 0 Siter
cec5 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Det ville jeg ikke hatt. Et par pene bukser eller skjørt, og en pen bluse eller lignende gjør nok susen. Heller ikke joggesko. Har aldri likt å gå i skjørt eller kjole. Valget er sånnsett ganske enkelt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Joda, har sikkert det. Men skal for en sjelden gangs skyld ut å handle klær til meg selv. Så du trengte bare en velsignelse fra de andre dol`erne, slik at du kunne gå ut å shoppe med god samvittighet...? Ps! Eg kjøpte meg nye sko for kr.1400.- forrige dagen, og eg har ikkje råd til det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.