Gjest Farlig plass Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg synest det er rart og trist at de narkomane får herje fritt på plassen utenfor Østbanehallen. Jeg er en godt voksen mann, men likevel er jeg livredd for å gå der nede. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva vil du gjøre med det? 0 Siter
GoodTimes Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kor ligger østbanehallen? Østbanehallen er det butikksenteret som ligger der gamle Østbanen er. Fortsetter man rett fram, får man rulletrappene opp til Sentralbanestasjonen, 2. etg. Jeg liker heller ikke at de narkomane henger rundt der, og føler meg iblant truet. Jeg ser godt at problemet ikke er enkelt å løse, men man kan føle seg ubehagelig berørt likevel. Og det er lov til å beklage seg over ting selv om man ikke ser løsningen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Problemet kan enkelt løses ved å avlive de narkomane. De avliver jo alt mulig annet rart. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hva vil du gjøre med det? Er det hans oppgave å gjøre noe med dette da?? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Er det hans oppgave å gjøre noe med dette da?? Noen må begynne! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 De narkomane er stort sett harmløse. Jeg har aldri følt meg trua eller vært redd for å være i østbanehallen. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Noen må begynne! Joda, det er sant, men det er nok ikke hans ansvar å begynne, det er nok helt andre som har mange ganger så stort ansvar som han. Viktig å henge bjella på rett person. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 De narkomane er de minst farlige i Oslo! De plager stort sett aldri andre enn seg selv, og sine "artsfrender". Jeg har jobbet i sentrum i mange år, og flere av dem i Østbanehallen faktisk - og de har aldri bydd på problemer. De er bare opptatte av å skaffe penger til rusen sin, kjøpe det de trenger - eller krangle med hverandre om tilsvarende. De plager ytterst sjelden forbipasserende. Gjengene med utenlandske gutter som oppholder seg utenfor utestedene litt lenger opp derimot.... 0 Siter
Sofline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 De narkomane er ikke farlige. Det gjør meg ingenting å gå der. Som Persille sier er det andre ting jeg er mer redd for i Oslo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.