Gå til innhold

Østbanehallen

Anbefalte innlegg

Gjest Farlig plass
Skrevet

Jeg synest det er rart og trist at de narkomane får herje fritt på plassen utenfor Østbanehallen. Jeg er en godt voksen mann, men likevel er jeg livredd for å gå der nede.

Skrevet

Kor ligger østbanehallen?

Østbanehallen er det butikksenteret som ligger der gamle Østbanen er. Fortsetter man rett fram, får man rulletrappene opp til Sentralbanestasjonen, 2. etg.

Jeg liker heller ikke at de narkomane henger rundt der, og føler meg iblant truet. Jeg ser godt at problemet ikke er enkelt å løse, men man kan føle seg ubehagelig berørt likevel. Og det er lov til å beklage seg over ting selv om man ikke ser løsningen.

Skrevet

Problemet kan enkelt løses ved å avlive de narkomane. De avliver jo alt mulig annet rart.

Skrevet

Hva vil du gjøre med det?

Er det hans oppgave å gjøre noe med dette da??

hidi, the scorpion
Skrevet

Er det hans oppgave å gjøre noe med dette da??

Noen må begynne!

Skrevet

De narkomane er stort sett harmløse. Jeg har aldri følt meg trua eller vært redd for å være i østbanehallen.

Skrevet

Noen må begynne!

Joda, det er sant, men det er nok ikke hans ansvar å begynne, det er nok helt andre som har mange ganger så stort ansvar som han.

Viktig å henge bjella på rett person.

Persille1365381127
Skrevet

De narkomane er de minst farlige i Oslo!

De plager stort sett aldri andre enn seg selv, og sine "artsfrender". Jeg har jobbet i sentrum i mange år, og flere av dem i Østbanehallen faktisk - og de har aldri bydd på problemer.

De er bare opptatte av å skaffe penger til rusen sin, kjøpe det de trenger - eller krangle med hverandre om tilsvarende. De plager ytterst sjelden forbipasserende.

Gjengene med utenlandske gutter som oppholder seg utenfor utestedene litt lenger opp derimot....

Skrevet

De narkomane er ikke farlige. Det gjør meg ingenting å gå der. Som Persille sier er det andre ting jeg er mer redd for i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...