Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Uups, litt av ei kjerring!!! Nå minner du meg på en episode jeg opplevde i ungdomstida. Det var riktignok ei bekjent som hadde ut av seg: "Er du døv, eller!?" en gang jeg ikke oppfatta hva hun sa. Siden jeg faktisk er døv, så kunne jeg si: "Ja, tenk! Jeg er faktisk døv!" Hun ble ganske så perpleks og ba pent om unnskyldning etterpå ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Uups, litt av ei kjerring!!! Nå minner du meg på en episode jeg opplevde i ungdomstida. Det var riktignok ei bekjent som hadde ut av seg: "Er du døv, eller!?" en gang jeg ikke oppfatta hva hun sa. Siden jeg faktisk er døv, så kunne jeg si: "Ja, tenk! Jeg er faktisk døv!" Hun ble ganske så perpleks og ba pent om unnskyldning etterpå ;-) Ha ha! Til pass for henne!! :-) Håper hun gremmes over seg selv. Minner meg litt om en historie fra tenårene (som ikke omhandler hørsel, men dog): En gutt i parallellklassen irriterte seg over at en gutt i min klasse sperret utsikten for han, og snerret: "Fløtt deg'a! Faren din er ikke glassmester!" Hvorpå han gutten som hadde stått i veien smiler og sier: "Joda, det er han!" 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ha ha! Til pass for henne!! :-) Håper hun gremmes over seg selv. Minner meg litt om en historie fra tenårene (som ikke omhandler hørsel, men dog): En gutt i parallellklassen irriterte seg over at en gutt i min klasse sperret utsikten for han, og snerret: "Fløtt deg'a! Faren din er ikke glassmester!" Hvorpå han gutten som hadde stått i veien smiler og sier: "Joda, det er han!" Hehe, den var litt i samme kategorien, ja:) 0 Siter
Gjest Reekæ Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Uups, litt av ei kjerring!!! Nå minner du meg på en episode jeg opplevde i ungdomstida. Det var riktignok ei bekjent som hadde ut av seg: "Er du døv, eller!?" en gang jeg ikke oppfatta hva hun sa. Siden jeg faktisk er døv, så kunne jeg si: "Ja, tenk! Jeg er faktisk døv!" Hun ble ganske så perpleks og ba pent om unnskyldning etterpå ;-) Da hadde jeg daua av latter, helt seriøst for det er jo totalt døvt hahaha 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå minte du meg på noe jeg opplevde da jeg skulle slutte i en bibliotekjobb på et skolebibliotek og vi hadde flere ti intervju på jobben etter meg. Den ene var en litt snodig fyr og etter at jeg hadde vist ham rundt i biblioteket og fortalit litt om det og sånt så så han på meg og spurte:"Hvordan når du opp til de øverste hyllene?" Øh?! Jeg er riktignok liten av vekst (152 cm), men hallo?! Nei - han fikk ikke jobben. Hvorfor reagerte du så veldig på det? Han lurte vel på det da, siden du er så bitteliten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvorfor reagerte du så veldig på det? Han lurte vel på det da, siden du er så bitteliten. Hadde vi vært kollegaer og jobbet sammen og kjente hverandre godt så hadde det ikke gjort meg noe, men det er faktisk grenser for hvor personlig man blir på et jobbintervju! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nå minte du meg på noe jeg opplevde da jeg skulle slutte i en bibliotekjobb på et skolebibliotek og vi hadde flere ti intervju på jobben etter meg. Den ene var en litt snodig fyr og etter at jeg hadde vist ham rundt i biblioteket og fortalit litt om det og sånt så så han på meg og spurte:"Hvordan når du opp til de øverste hyllene?" Øh?! Jeg er riktignok liten av vekst (152 cm), men hallo?! Nei - han fikk ikke jobben. Aha...- Dere hadde gardintrapp! 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Aha...- Dere hadde gardintrapp! Nei, elefantfot. ) http://www.fmv.se/upload/Bilder%20och%20dokument/Vad%20gor%20FMV/Verksamheter/Surplus%20Sales/2006-3/Mv%20SN/images/Elefantfot.jpg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei, elefantfot. ) http://www.fmv.se/upload/Bilder%20och%20dokument/Vad%20gor%20FMV/Verksamheter/Surplus%20Sales/2006-3/Mv%20SN/images/Elefantfot.jpg Takk, nå lærte eg noe nytt i dag også. Det skal eg si til sjefen min på jobb på mandag, at han må kjøpe inn en "elefantfot" til avdelingen. he, he.. 0 Siter
Gjest utseendet Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 huff! Jeg hadde styrt unna henne så mye som mulig.... Var hun svær med store hender og føtter? Da er ho nok veldig dominerende. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Takk, nå lærte eg noe nytt i dag også. Det skal eg si til sjefen min på jobb på mandag, at han må kjøpe inn en "elefantfot" til avdelingen. he, he.. Step-up krakk er et annet og muligens mer kjent navn på krakken da. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.