Gå til innhold

Hva er det med denne kollegaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uups, litt av ei kjerring!!!

Nå minner du meg på en episode jeg opplevde i ungdomstida. Det var riktignok ei bekjent som hadde ut av seg: "Er du døv, eller!?" en gang jeg ikke oppfatta hva hun sa. Siden jeg faktisk er døv, så kunne jeg si: "Ja, tenk! Jeg er faktisk døv!" Hun ble ganske så perpleks og ba pent om unnskyldning etterpå ;-)

Skrevet

Nå minner du meg på en episode jeg opplevde i ungdomstida. Det var riktignok ei bekjent som hadde ut av seg: "Er du døv, eller!?" en gang jeg ikke oppfatta hva hun sa. Siden jeg faktisk er døv, så kunne jeg si: "Ja, tenk! Jeg er faktisk døv!" Hun ble ganske så perpleks og ba pent om unnskyldning etterpå ;-)

Ha ha! Til pass for henne!! :-) Håper hun gremmes over seg selv.

Minner meg litt om en historie fra tenårene (som ikke omhandler hørsel, men dog):

En gutt i parallellklassen irriterte seg over at en gutt i min klasse sperret utsikten for han, og snerret: "Fløtt deg'a! Faren din er ikke glassmester!" Hvorpå han gutten som hadde stått i veien smiler og sier: "Joda, det er han!"

Skrevet

Ha ha! Til pass for henne!! :-) Håper hun gremmes over seg selv.

Minner meg litt om en historie fra tenårene (som ikke omhandler hørsel, men dog):

En gutt i parallellklassen irriterte seg over at en gutt i min klasse sperret utsikten for han, og snerret: "Fløtt deg'a! Faren din er ikke glassmester!" Hvorpå han gutten som hadde stått i veien smiler og sier: "Joda, det er han!"

Hehe, den var litt i samme kategorien, ja:)

Skrevet

Da hadde jeg daua av latter, helt seriøst for det er jo totalt døvt hahaha

Skrevet

Nå minte du meg på noe jeg opplevde da jeg skulle slutte i en bibliotekjobb på et skolebibliotek og vi hadde flere ti intervju på jobben etter meg. Den ene var en litt snodig fyr og etter at jeg hadde vist ham rundt i biblioteket og fortalit litt om det og sånt så så han på meg og spurte:"Hvordan når du opp til de øverste hyllene?" Øh?! Jeg er riktignok liten av vekst (152 cm), men hallo?! Nei - han fikk ikke jobben.

Hvorfor reagerte du så veldig på det? Han lurte vel på det da, siden du er så bitteliten.

Skrevet

Hvorfor reagerte du så veldig på det? Han lurte vel på det da, siden du er så bitteliten.

Hadde vi vært kollegaer og jobbet sammen og kjente hverandre godt så hadde det ikke gjort meg noe, men det er faktisk grenser for hvor personlig man blir på et jobbintervju!

Skrevet

Nå minte du meg på noe jeg opplevde da jeg skulle slutte i en bibliotekjobb på et skolebibliotek og vi hadde flere ti intervju på jobben etter meg. Den ene var en litt snodig fyr og etter at jeg hadde vist ham rundt i biblioteket og fortalit litt om det og sånt så så han på meg og spurte:"Hvordan når du opp til de øverste hyllene?" Øh?! Jeg er riktignok liten av vekst (152 cm), men hallo?! Nei - han fikk ikke jobben.

Aha...- Dere hadde gardintrapp!

Gjest utseendet
Skrevet

huff! Jeg hadde styrt unna henne så mye som mulig.... Var hun svær med store hender og føtter? Da er ho nok veldig dominerende.

Skrevet

Takk, nå lærte eg noe nytt i dag også.

Det skal eg si til sjefen min på jobb på mandag, at han må kjøpe inn en "elefantfot" til avdelingen. he, he..

Step-up krakk er et annet og muligens mer kjent navn på krakken da. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...