Gå til innhold

Sykepenger

Anbefalte innlegg

Gjest fattiglusa
Skrevet

Er sykemeldt, og så blakk. Ser på NAV sine sider at utbetaling skjer den 26. Men jeg vil ha de imorra!!! Er det noe håp tro, noen som er sykemeldt som vet? evt har fått penger? Optimist jaaa. Vil ha vin til helga!!!

Skrevet

Du er sykmeldt, og venter på penger til vin. Kan ikke noen andre kjøpe vin til deg? Stakkars, dette kan ikke være lett.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sjelden jeg får penger fra NAV noe før utbetalingsdatoen, i så fall er det max 2 dager før. Nå er det ikke sykepenger jeg får da, men tidsbegrenset ufør, vet ikke om det har noe å si.

Gjest fattiglusa
Skrevet

Du er sykmeldt, og venter på penger til vin. Kan ikke noen andre kjøpe vin til deg? Stakkars, dette kan ikke være lett.

Hehe, ja godt sagt du moroklumpen.

Er faktisk ikke sykemeldt lenger, var det til mandag.

Ja, hadde vært jævliiig godt med vin i helgen, men det ordner seg for stakkars meg uansett.

Skrevet

Hehe, ja godt sagt du moroklumpen.

Er faktisk ikke sykemeldt lenger, var det til mandag.

Ja, hadde vært jævliiig godt med vin i helgen, men det ordner seg for stakkars meg uansett.

Jeg skal ta en flaske Beaujolais på senga straks, bare jeg orker å flytte meg fra maskinen.

Gjest endelig penger
Skrevet

nå har jeg fått de pengene som skulle utbetales 26. så her blir det kos i helga:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...