Gå til innhold

sitering

Gjest jeg vil også få til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere får opp en sånn fin blåstiplet boks når dere siterer fra andre innlegg. Hvordan får dere til dette?

Skrevet

*finner frem hagla og sikter*

Jøss. Beklager så meget. Men det var faktisk ikke dønn enkelt å finne når man ikke visste hva man skulle søke på. Et søk på "sitering" gav for eksempel stort sett en masse annen dritt bare. Det er ikke alle som bor her inne på Åpent forum.

Gjest Shira :o)
Skrevet

På den tasten hvor du har stjerne * der er det ett annet tegn som kommer når du trykker, klipp ut det du vil sitere, trykk to ganger på den tasten, lim inn, trykk to ganger til.

''Da blir det slik''

Skrevet

Jøss. Beklager så meget. Men det var faktisk ikke dønn enkelt å finne når man ikke visste hva man skulle søke på. Et søk på "sitering" gav for eksempel stort sett en masse annen dritt bare. Det er ikke alle som bor her inne på Åpent forum.

Beklager, det tenkte jeg ikke på. Det var ikke helt pent sagt av meg. Håper du kan finne en plass i hjertet ditt til å tilgi meg.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195765063' post='3727134]

På den tasten hvor du har stjerne * der er det ett annet tegn som kommer når du trykker, klipp ut det du vil sitere, trykk to ganger på den tasten, lim inn, trykk to ganger til.

''Da blir det slik''

Takk. Det er godt det er noen som har vett til å hjelpe til også :)

Skrevet

Det er faktisk hundrevis av innlegg om dette..

Og du kan kanskje også ha godt av å lese det jeg svarte Jølsen over her!

Gjest Angela25
Skrevet

Det er faktisk hundrevis av innlegg om dette..

Jeg "bor her" paa forumet, men har ennaa ikke funnet ut av dette! *lol*

Unnskylder meg med at jeg ikke har et norsk tastatur, og da finner jeg heller ikke tegnet ved siden av "ae-en"....var det ikke det da tro?:-)hihi....

Skrevet

Takk. Det er godt det er noen som har vett til å hjelpe til også :)

Jeg er så dårlig på å forklare, men jeg forsøkte meg :o) Det ligger en tråd på åpent litt lengre bak, der er det flere forklaringer, så om jeg ikke fikk det til, så kan du kikke der.

Er og blir håpløs, du skulle hørt meg prøve å forklare veien til noen *rødme*

Gjest Angela25
Skrevet

''Da blir det slik''

]]test]]

Skrevet

]]test]]

Har du ikke tast for stjerne? Slik: * Det er den, bare trykk på den, der skal være ett slik symbol: ' Du skal ha to slike før og to slike etter.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195765439' post='3727145]

Jeg er så dårlig på å forklare, men jeg forsøkte meg :o) Det ligger en tråd på åpent litt lengre bak, der er det flere forklaringer, så om jeg ikke fikk det til, så kan du kikke der.

Er og blir håpløs, du skulle hørt meg prøve å forklare veien til noen *rødme*

Jeg syntes du forklarte bra, jeg... Bare se her:

'' Flink, ja ''

Skrevet

''Da blir det slik''

Jeg må også prøve.

''På den tasten hvor du har stjerne * der er det ett annet tegn som kommer når du trykker, klipp ut det du vil sitere, trykk to ganger på den tasten, lim inn, trykk to ganger til.''

Og det virker! Applaus! *bukker og nikker*

Skrevet

Jeg syntes du forklarte bra, jeg... Bare se her:

'' Flink, ja ''

Se der ja :o)

Skrevet

Jeg må også prøve.

''På den tasten hvor du har stjerne * der er det ett annet tegn som kommer når du trykker, klipp ut det du vil sitere, trykk to ganger på den tasten, lim inn, trykk to ganger til.''

Og det virker! Applaus! *bukker og nikker*

Så bra. He he, endelig fikk jeg forklart noe også ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195765627' post='3727161]

Så bra. He he, endelig fikk jeg forklart noe også ;o)

Synes du var flink, jeg. Det er de som ikke følger godt nok med;)

Gjest Angela25
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195765556' post='3727153]

Har du ikke tast for stjerne? Slik: * Det er den, bare trykk på den, der skal være ett slik symbol: ' Du skal ha to slike før og to slike etter.

`test` ``test``

paa den tasten jeg har stjerne* har jeg bare ett plusstegn+....

Gjest Angela25
Skrevet

`test` ``test``

paa den tasten jeg har stjerne* har jeg bare ett plusstegn+....

jeg har visst ikke dette tegnet her jeg....hmmmmmmmm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...