Gå til innhold

sitering

Gjest jeg vil også få til :)

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

jeg har visst ikke dette tegnet her jeg....hmmmmmmmm

'test' ''test''

Gjest Shira :o)
Skrevet

Synes du var flink, jeg. Det er de som ikke følger godt nok med;)

Jepp, du har helt rett. Og her har jeg trodd at jeg hadde feilen ;o)

Skrevet

Jeg syntes du forklarte bra, jeg... Bare se her:

'' Flink, ja ''

''hmmm.. skal vi se...''

Juhuuuuuii!!! Endelig!!=) det var overraskende morro på en torsdagskveld. hehe.. nå er det tilbake til vasking. Måtte bare teste det ut jeg også! =)

''Ha en fin kveld alle sammen!''

Gjest Angela25
Skrevet

''hmmm.. skal vi se...''

Juhuuuuuii!!! Endelig!!=) det var overraskende morro på en torsdagskveld. hehe.. nå er det tilbake til vasking. Måtte bare teste det ut jeg også! =)

''Ha en fin kveld alle sammen!''

Hehe! Velkommen etter:-) Ha en fin kveld du ogsaa!

Gjest testerento
Skrevet

Jeg må også prøve.

''På den tasten hvor du har stjerne * der er det ett annet tegn som kommer når du trykker, klipp ut det du vil sitere, trykk to ganger på den tasten, lim inn, trykk to ganger til.''

Og det virker! Applaus! *bukker og nikker*

''Og det virker! Applaus! *bukker og nikker*''

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1195765063' post='3727134]

På den tasten hvor du har stjerne * der er det ett annet tegn som kommer når du trykker, klipp ut det du vil sitere, trykk to ganger på den tasten, lim inn, trykk to ganger til.

''Da blir det slik''

''klipp ut det du vil sitere, trykk to ganger på den tasten, lim inn, trykk to ganger til.''

Sånn?

Gjest me tooooo
Skrevet

''Noen av dere får opp en sånn fin blåstiplet boks når dere siterer fra andre innlegg. Hvordan får dere til dette?''

bare tester...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...