Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode forslag til hva jeg kan gjøre med kollegaen min i morgen? I dag hadde vedkommende tæjpa fast ryggsekken min til stolen slik at overdelen ikke åpnet seg. Fikk ikke spist lunsj, fordi han hadde kasta matpakka mi i søpla. I morgen skal det bli hevn. Vurderer å legge gladpack pent pakket over toalettskåla, sånn at han blir våt på beina, men dette er liksom ikke nok. Det skal sies at vi har brukt å sloss endel i arbeidstiden, med ulikt utfall.

Forslag til ulike knep?

Skrevet

Trekk plastfolie stramt over doskåla legg doringen over så du skjuler kantene på plastfolien. Gjelder kanskje å passe på at rett person går på do?

Skrevet

Be han med ut på lunsj på et hyggelig sted og spander på han. Da blir han nok overrasket.

Skrevet

"Forslag til ulike knep?"

hmmm......kanskje dere skulle bli voksne :D

Ha en strålende dag!!

Skrevet

Ha en strålende dag!!

''Forslag til ulike knep?''

sånn skulle det vel være ;)

Skrevet

Ha en strålende dag!!

er det noe gøyalt å være så voksen da hele tiden? den som mister barnet i seg må ha det gørrkjedelig ;)

Skrevet

Trekk plastfolie stramt over doskåla legg doringen over så du skjuler kantene på plastfolien. Gjelder kanskje å passe på at rett person går på do?

Ha ha :-) Ja, skal gjøre det, emn fant ut like før jeg la meg i går at jeg hadde fri i dag. Skal prøve det på mandag.

Skrevet

Ha en strålende dag!!

Neeeeei.

Skrevet

Be han med ut på lunsj på et hyggelig sted og spander på han. Da blir han nok overrasket.

Nei, da hadde han jo blitt glad.

Skrevet

Ha ha :-) Ja, skal gjøre det, emn fant ut like før jeg la meg i går at jeg hadde fri i dag. Skal prøve det på mandag.

Fortell hvordan det går da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...