Jølsen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har strikket en lue, hva synes dere om den? Den er litt liten altså, men den skal være slik fordi den er til en dukke. http://www.thefunnycats.com/wp-content/uploads/2007/01/adorable-kitten.jpg 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Katta var naa fin! Hvor gammel er du? Dame? 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Katta var naa fin! Hvor gammel er du? Dame? Jeg har ikke strikket akkurat den lua som katten har på seg da, jeg kjenner ikke han på bildet, men ja han var nusselig. Har strikket en maken lue, skal gi den bort i bursdagsgaver til en som er begeistret for dukker. Litt makabert er det, men hver sin lyst. Jeg er gammel nok til at jeg kjenner det knirker når jeg står opp :-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har ikke strikket akkurat den lua som katten har på seg da, jeg kjenner ikke han på bildet, men ja han var nusselig. Har strikket en maken lue, skal gi den bort i bursdagsgaver til en som er begeistret for dukker. Litt makabert er det, men hver sin lyst. Jeg er gammel nok til at jeg kjenner det knirker når jeg står opp :-) Jeg har dager hvor jeg ikke kommer meg opp av senga jeg, og jeg er straks 26! 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Jeg har dager hvor jeg ikke kommer meg opp av senga jeg, og jeg er straks 26! Kjenner til det. I morgen har jeg fri, så har planer om å sove lenge. Hender jeg sover til langt utpå ettermiddagen, godt å sove :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Katta var naa fin! Hvor gammel er du? Dame? ''Hvor gammel er du? Dame?'' Eg har lurt på det samme, men med "Jølsen" så er det noe uberegnelig, som gjør det svært vanskelig å tippe både alder og kjønn. Eg tipper h*n er litt tvekjønna, og mellom 26-50 år. :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 ''Hvor gammel er du? Dame?'' Eg har lurt på det samme, men med "Jølsen" så er det noe uberegnelig, som gjør det svært vanskelig å tippe både alder og kjønn. Eg tipper h*n er litt tvekjønna, og mellom 26-50 år. :-) Ha ha :-) Kom til å tenke på en slags tulleannonse jeg så for et par pr tilbake. Var en mann i sin beste alder som søkte gode venninner i alderen 18-65 for turer i skog og mark. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 så nusselig da!! Ja, ikkesant? Får lyst til å susse den på nesa :-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kjenner til det. I morgen har jeg fri, så har planer om å sove lenge. Hender jeg sover til langt utpå ettermiddagen, godt å sove :-) Ja sovn er nodvendig!:-) Elsker aa sove....:-) Har morgener hvor jeg vaakner ( tilsynelatende) hodet er vaakent, men kroppen vil ikke rore paa seg. Jeg prover aa lofte en arm eller en fot, men nei....Var redd for dette i starten, men naa er jeg vant til det...saa jeg gir opp, og lar sovnen komme over meg igjen. Enklte faa ganger,klarer jeg aa tvinge en arm opp, eller lignende, og da gaar det... Det er visst et syndrom etter eller annet....Husker ikke helt... Ja, naa vet du det....:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 ''Hvor gammel er du? Dame?'' Eg har lurt på det samme, men med "Jølsen" så er det noe uberegnelig, som gjør det svært vanskelig å tippe både alder og kjønn. Eg tipper h*n er litt tvekjønna, og mellom 26-50 år. :-) Er det dette man kaller helgardering? Enig i at Jølsen er litt diffus, ja ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Ja sovn er nodvendig!:-) Elsker aa sove....:-) Har morgener hvor jeg vaakner ( tilsynelatende) hodet er vaakent, men kroppen vil ikke rore paa seg. Jeg prover aa lofte en arm eller en fot, men nei....Var redd for dette i starten, men naa er jeg vant til det...saa jeg gir opp, og lar sovnen komme over meg igjen. Enklte faa ganger,klarer jeg aa tvinge en arm opp, eller lignende, og da gaar det... Det er visst et syndrom etter eller annet....Husker ikke helt... Ja, naa vet du det....:-) Ja, da vet jeg det :-) Kjenner til det, når man bare ikke klarer å komme seg ut av senga. I går kveld la jeg meg ved 23-tiden, og jeg våkna klokka 13.15 i dag. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Er det dette man kaller helgardering? Enig i at Jølsen er litt diffus, ja ;-) Nei, hadde det vært helgardering så hadde eg skrevet at h*n var mellom 0-120 år gammel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei, hadde det vært helgardering så hadde eg skrevet at h*n var mellom 0-120 år gammel. Halvgardering da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.