Gjest Slektgranskning Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg nedstammer fra flere kongehus i europa bl.a det østeriske og ungarske og fra høyadel på 1700-tallet er det mange andre nordmenn som gjør det ? 0 Siter
tut og kjør Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det gjør vel de fleste om man bare følger bygdebøkene som er heller usikre kilder Selv har jeg forgreininger inn i det danske og det nederlandske om jeg skal tro det som er kommet fram til nå.......Kildene skal nå trippelsjekkes for n'te gang, så får vi se hvor sannferdig det er hihi 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Selvfølgelig er det mange som gjør det. På den tiden var det jo innavl til tusen. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Selvfølgelig er det mange som gjør det. På den tiden var det jo innavl til tusen. Det henger ikke sammen det du sier der. Jo mer innavl, jo færre slektninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.