Gå til innhold

Antrekk på russebilde?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått russebildet av min elskede, han ville ikke henge det opp hjemme hos seg og jeg synes det er så fint og spesielt at jeg har hengt det på stua mi.

Jeg synes dog det er litt merkelig - for det er i svart/hvitt og så har han hvit skjorte, dressjakke og tversover! Han påstår at de tok to russebilder der han gikk, ett med penantrekk og et med genser/t-skjorte. Han er så søt på det bildet at han er helt til å spise opp! ;o)

Hvordan var det da du var russ? Hos oss tok vi bare med ett antrekk og jeg hadde bluse med en rød genser over, den matcher den røde russelua perfekt. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291812-antrekk-p%C3%A5-russebilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På den lille skolen jeg gikk på var det ikke store foto-seansen, gitt:-) Kan ikke huske annet enn at vi tok bilder til russeavisa.

Jeg hadde sett for meg at du var en del yngre enn meg, men det antrekket må vel ha vært før -89..

Jeg var russ i 88, min kjære i 86. :o) Men hvordan klarte du å tidfeste det ut fra innlegget mitt?

Jeg selv var russ i -89, og etter det kom jo dressene for fullt.. Eller kanskje vi bare var litt trege, på bygda i midt-norge..

Vi snakker om samme landsdel. :o) Jeg har registrert at det har blitt lengre mellom russefrakkene nå enn det var da vi var russ ja. Da hadde jo alle det.

Annonse

Annonse

Gjest Høstløvet

Da jeg var rod russ tok jeg og noen venninner bilde hos en fotograf. Da var vi rod fra topp til taa, noen bilder med russelue, andre bilder uten.+ Enkelte portrettbilder... Vi hadde stilige russe topper paa oss husker jeg...En arti dag...:-)

Ca ti år yngre du, "vøttø":-)

Kan ikke huske at vi tok russebilder. Hele den tida var forøvrig i dress, så bildene ellers fra da er i dress..

Bildene ble tatt høsten i 3. gym, å vi skulle få bildene og russekortene og alt det stæsjet som hørte til (mai.billett og hva det var alt sammen) i god tid før russefeiringa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...