Lillemus Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har fått russebildet av min elskede, han ville ikke henge det opp hjemme hos seg og jeg synes det er så fint og spesielt at jeg har hengt det på stua mi. Jeg synes dog det er litt merkelig - for det er i svart/hvitt og så har han hvit skjorte, dressjakke og tversover! Han påstår at de tok to russebilder der han gikk, ett med penantrekk og et med genser/t-skjorte. Han er så søt på det bildet at han er helt til å spise opp! ;o) Hvordan var det da du var russ? Hos oss tok vi bare med ett antrekk og jeg hadde bluse med en rød genser over, den matcher den røde russelua perfekt. ) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vi tok bare et stort fellesbilde av hele kullet samlet foran og oppå noen russebiler. Alle hadde russedress. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 På den lille skolen jeg gikk på var det ikke store foto-seansen, gitt:-) Kan ikke huske annet enn at vi tok bilder til russeavisa. Jeg hadde sett for meg at du var en del yngre enn meg, men det antrekket må vel ha vært før -89.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 På den lille skolen jeg gikk på var det ikke store foto-seansen, gitt:-) Kan ikke huske annet enn at vi tok bilder til russeavisa. Jeg hadde sett for meg at du var en del yngre enn meg, men det antrekket må vel ha vært før -89.. Jeg var russ i 88, min kjære i 86. ) Men hvordan klarte du å tidfeste det ut fra innlegget mitt? 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg var russ i 88, min kjære i 86. ) Men hvordan klarte du å tidfeste det ut fra innlegget mitt? Jeg selv var russ i -89, og etter det kom jo dressene for fullt.. Eller kanskje vi bare var litt trege, på bygda i midt-norge.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Jeg selv var russ i -89, og etter det kom jo dressene for fullt.. Eller kanskje vi bare var litt trege, på bygda i midt-norge.. Vi snakker om samme landsdel. ) Jeg har registrert at det har blitt lengre mellom russefrakkene nå enn det var da vi var russ ja. Da hadde jo alle det. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vi snakker om samme landsdel. ) Jeg har registrert at det har blitt lengre mellom russefrakkene nå enn det var da vi var russ ja. Da hadde jo alle det. Frakke måtte det være:-) Langt nord? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Frakke måtte det være:-) Langt nord? Trondheim for min del, litt utenfor for kjærestens del. Husker jeg tegnet russefrakken min selv. ) 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Trondheim for min del, litt utenfor for kjærestens del. Husker jeg tegnet russefrakken min selv. ) Ikke særlig kunstnerisk anlagt jeg, men en venninne tegnet:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Ikke særlig kunstnerisk anlagt jeg, men en venninne tegnet:-) Jeg fant min i en vitsetegning i ett eller annet blad (KonK?), kopierte det over på plast og fresa det opp på en overhead, tapet frakken opp på veggen og tegnet av. ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 jeg hadde bare vanlig genser, og sikkert russebukse og lua.. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Da jeg var rod russ tok jeg og noen venninner bilde hos en fotograf. Da var vi rod fra topp til taa, noen bilder med russelue, andre bilder uten.+ Enkelte portrettbilder... Vi hadde stilige russe topper paa oss husker jeg...En arti dag...:-) 0 Siter
Piraye Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kan ikke huske at vi tok russebilder. Hele den tida var forøvrig i dress, så bildene ellers fra da er i dress.. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Da jeg var rod russ tok jeg og noen venninner bilde hos en fotograf. Da var vi rod fra topp til taa, noen bilder med russelue, andre bilder uten.+ Enkelte portrettbilder... Vi hadde stilige russe topper paa oss husker jeg...En arti dag...:-) Ca ti år yngre du, "vøttø":-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ca ti år yngre du, "vøttø":-) Ae sei "vettu":-) Ja ae e kanskje litt ynger enj daakk....? 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ae sei "vettu":-) Ja ae e kanskje litt ynger enj daakk....? Æ e 37, å Lillemus va russ åre førri mæ.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg har på vanlige klær og russelue. Bildet blei tatt lenge før russetida. Også har jeg et bilde av hele klassen fra mai samme år, der har vi russedresser alle sammen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Kan ikke huske at vi tok russebilder. Hele den tida var forøvrig i dress, så bildene ellers fra da er i dress.. Bildene ble tatt høsten i 3. gym, å vi skulle få bildene og russekortene og alt det stæsjet som hørte til (mai.billett og hva det var alt sammen) i god tid før russefeiringa. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Ae sei "vettu":-) Ja ae e kanskje litt ynger enj daakk....? Begynner å lure på om du er fra samme tettsted som min kjære? Hvis jeg leser dialekten din rett da. ) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg har ikke noe offisielt russe-portrettfotografi. Vi tok portrettbilder til skolebildet, og alle var da vanlig kledt. Jeg hadde på meg Per Spook-genser!! ;-) Og store briller, såklart, som jeg leste i avsia i går er på full fart inn igjen!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.