Gå til innhold

Antrekk på russebilde?

Anbefalte innlegg

Vi snakker om samme landsdel. :o) Jeg har registrert at det har blitt lengre mellom russefrakkene nå enn det var da vi var russ ja. Da hadde jo alle det.

''det har blitt lengre mellom russefrakkene nå enn det var ''

*sukk* Ja, tidene forandrer seg. :-(

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe offisielt russe-portrettfotografi. Vi tok portrettbilder til skolebildet, og alle var da vanlig kledt. Jeg hadde på meg Per Spook-genser!! ;-) Og store briller, såklart, som jeg leste i avsia i går er på full fart inn igjen!!

Re. briller - vurderer å kjøpe meg et nytt par - tør man satse på slike retrobriller, tro?

Tviler litt - om man ikke ser spesielt trendy ut ellers, kan det fort bli temmelig nerd.

Men litt lei av de smale, dels firkantede/rektangulære rammene... lyst på noe nytt *s*

Annonse

Re. briller - vurderer å kjøpe meg et nytt par - tør man satse på slike retrobriller, tro?

Tviler litt - om man ikke ser spesielt trendy ut ellers, kan det fort bli temmelig nerd.

Men litt lei av de smale, dels firkantede/rektangulære rammene... lyst på noe nytt *s*

Ja, mulig Mariann Thomassen er en trendsetter, men hun så unektelig litt snål ut med sine store, røde briller og oransje hår under noen av auditionene! ;-)

Jeg har ikke noe offisielt russe-portrettfotografi. Vi tok portrettbilder til skolebildet, og alle var da vanlig kledt. Jeg hadde på meg Per Spook-genser!! ;-) Og store briller, såklart, som jeg leste i avsia i går er på full fart inn igjen!!

Uff og huff, kommer store briller tilbake! usker med gru hvor mye de dekket av ansiktet, og hvor tunge de var på nesen... Og solbrillene som gjorde at man fikk hvite ringer langt nedover kinnene. Har helt nye briller nå, smale og sikkert på vei ut :-p

Vi tok ikke noe helfigur russebilde, bare en samling av passfoto av alle i 3. klasse. Tror vi hadde luene på (men husker det slett ikke). Tipper jeg hadde på meg en rød og hvit-stripete Jean Paul genser, evt. en hjemmestrikket mohair-genser...

Vi tok ikke noe helfigur russebilde, bare en samling av passfoto av alle i 3. klasse. Tror vi hadde luene på (men husker det slett ikke). Tipper jeg hadde på meg en rød og hvit-stripete Jean Paul genser, evt. en hjemmestrikket mohair-genser...

Bildet hans er ikke i helfigur, men et portrettbilde, men såpass mye av skuldre og brystkasse er med på bildet at man tydelig ser jakke, skjorte og tversover. :o)

Bildet hans er ikke i helfigur, men et portrettbilde, men såpass mye av skuldre og brystkasse er med på bildet at man tydelig ser jakke, skjorte og tversover. :o)

OK. Jeg har bare samlebildet vårt, husker ikke om vi kunne bestille portrettet i stor størrelse. Jeg gjorde det i hvert fall ikke (og vi pyntet oss ikke til fotograferingen). Men det er leeenge siden jeg var russ, da! Tilbake på 80-tallet..

OK. Jeg har bare samlebildet vårt, husker ikke om vi kunne bestille portrettet i stor størrelse. Jeg gjorde det i hvert fall ikke (og vi pyntet oss ikke til fotograferingen). Men det er leeenge siden jeg var russ, da! Tilbake på 80-tallet..

Både kjæresten og jeg var russ på 80-tallet. :o)

Annonse

Ettersom han ikke har gått på universitetet så er det ikke immatrikuleringsbilde. :o)

Det er mange som har gjort det uten å gå på universitet. Det var ganske vanlig før. Venninna mi og jeg gjorde det og jeg startet ikke på universitetet før etter tre år og venninna mi gjorde det aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...