Gå til innhold

hva kan man ha i kaffen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg prøver å unngå melk, lurte jeg på om noen har noe tips til hva man kan ha i kaffen i stedet for melk?

gjerne noe som ikke er søtt, men heller fetende.

Skrevet

Ha ihvertfall ikke morsmelk erstanning i.

Jeg kjenner en som prøvde det og det var ikke godt. :-)

Skrevet

Har du prøvd soyamelk? De lager jo latte på soyamelk så det brude gå. Kunne jo prøve kokosmelk også, den er vel litt fetere.

Skrevet

Ha ihvertfall ikke morsmelk erstanning i.

Jeg kjenner en som prøvde det og det var ikke godt. :-)

Hva med morsmelk, da? ;-)

Skrevet

Ville ha sagt baileys, men det blir kanskje søtt. Suketter da? ;)

Skrevet

Vet ikke,han prøvde ikke det. :-)

Men det frister ikke meg. ;-)

Skrevet

Ville ha sagt baileys, men det blir kanskje søtt. Suketter da? ;)

Det er vel melk/fløte i Baileys..

Gjest mann som er ukjent for anledningen
Skrevet

Skulle gjerne forsøkt det, men avhenger jo veldig av produsenten. Ikke alle det hadde fristet å motta kroppsvæsker fra.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

En eller annen type kaffesirup? Noen er veldig søte da. Men mint f.eks? (Har ikke smakt den siden jeg ikke er så glad i mint.)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg bruker å blande litt kaffe i kakaoen iblandt. Blir litt kaffe mocca av det.

Skrevet

Heimbrent:-)

Dette heter karsk på ekte trøndersk :-). Oppskriften er at du skal slå så mye kaffe i koppen, at du ikke ser bunnen lenger. Så slår du oppi sprit til du ser bunnen igjen! Virker godt i små mengder :-)

Skrevet

Heimbrent:-)

Flira så gæli her om dagen; ei gruppe på Facebook heter "ka farsken, e de kaffe i karsken?" :)

Måtte bare si det...

Skrevet

Dette heter karsk på ekte trøndersk :-). Oppskriften er at du skal slå så mye kaffe i koppen, at du ikke ser bunnen lenger. Så slår du oppi sprit til du ser bunnen igjen! Virker godt i små mengder :-)

Yepp, jeg kan den derre og jeg har vært i Trøndelag og drukket karsk-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195829496' post='3728064]

Flira så gæli her om dagen; ei gruppe på Facebook heter "ka farsken, e de kaffe i karsken?" :)

Måtte bare si det...

Hehe....bra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...