Gjest Blikkboks Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Selv etter en ukes forrettingsreise, med alt for mye snaks og vin, er jeg fornøyd med resultatet. 73,5 fra 75kg, for 14 dager siden. Tjoho!!! Det går i alle fall riktig vei:o) Mål, har jeg ikke orket å ta enda, vi får se om jeg klarer å manne meg opp litt senere:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 1,7 kg på 2 uker er kjempebra! Jeg lå på 54,0 i dag, veldig fornøyd med det. ) Midjemålet var på 71-71,5 så det har minket med noen mm. *Fornøyd* Lurer på om jeg skal sette inn et siste støt før jul så jeg har litt å gå på i jula... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 70,2 Så da har jeg snart tatt av ti kilo siden sommeren! :-) Men jeg synes det er så vanskelig å se selv! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 70,2 Så da har jeg snart tatt av ti kilo siden sommeren! :-) Men jeg synes det er så vanskelig å se selv! Prøv å løft noe som veier 10 kg, så får du se hvor mye det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ned 1 kg siste uken. Endelig etter å ha stått omtrent stille i 2 uker. Har gått ned 17 kg siden midten av desember i fjor og har kun 3 kg for å nå ønskemålet for i år. Har en del kilo igjen før jeg er helt i mål, men de har jeg planer om å jobbe med neste år. Går utrolig seint nedover, men det er kanskje like så greit. Muligens det er det som skal til for at en ikke skal øke i vekt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er noen år siden jeg og badevekta skilte lag, og det var ingen hyggelig "skilsmisse", vi er fortsatt ikke på talefot. Kan jeg likevel bli med på denne tråden? Jeg vurdere å gå inn i et forhold til målebåndet i stedet, foreløbig er vi bare på prøvestadiet. Forrige uke skulle jeg starte et nytt og bedre liv, det skar seg jo. Planen var å bytte ut alle dårlige vaner med en sunn livsstil i løpet av en uke, og da er jo resultatet gitt. Denne uka har jeg ikke tenkt så mye på det egentlig, mer hatt det i bakhodet. Det jeg har gjort er at jeg har spist oftere. (Føles som jeg spiser hele tiden.) Hvis jeg vet det er mer enn fire timer mellom to måltider har jeg fylt på med en banan eller annen frukt i mellomtiden. Jeg har ikke kuttet ut sjokolade, men tror jeg har spist mindre av det. Jeg har i alle fall spist saktere og kjent ordentlig på smaken, ikke stappet det inn så fort jeg har klart. Og så har jeg gått tur, det har jeg gjort hver uke en stund nå. (Men jeg finner ikke igjen skrittelleren, skulle gjerne hatt litt oversikt over hvor mye jeg går i løpet av en uke, for å se om det øker.) Målebåndet glemte jeg i dag, så jeg vet ikke om livvidden er gått opp eller ned (eller stått stille.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1,7 kg på 2 uker er kjempebra! Jeg lå på 54,0 i dag, veldig fornøyd med det. ) Midjemålet var på 71-71,5 så det har minket med noen mm. *Fornøyd* Lurer på om jeg skal sette inn et siste støt før jul så jeg har litt å gå på i jula... Sånn tenker jeg også nå. Må ha lov til å kose meg i jula. 64,7 kg i dag, begynte på lavkarbo igjen denne uken. Så håper jeg er på 61 til jul ) Trent pilates både i går og i dag, og et par økter på vibrasjonsplate. Kjeeeempestøl ;O) Pilatesen tok på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er noen år siden jeg og badevekta skilte lag, og det var ingen hyggelig "skilsmisse", vi er fortsatt ikke på talefot. Kan jeg likevel bli med på denne tråden? Jeg vurdere å gå inn i et forhold til målebåndet i stedet, foreløbig er vi bare på prøvestadiet. Forrige uke skulle jeg starte et nytt og bedre liv, det skar seg jo. Planen var å bytte ut alle dårlige vaner med en sunn livsstil i løpet av en uke, og da er jo resultatet gitt. Denne uka har jeg ikke tenkt så mye på det egentlig, mer hatt det i bakhodet. Det jeg har gjort er at jeg har spist oftere. (Føles som jeg spiser hele tiden.) Hvis jeg vet det er mer enn fire timer mellom to måltider har jeg fylt på med en banan eller annen frukt i mellomtiden. Jeg har ikke kuttet ut sjokolade, men tror jeg har spist mindre av det. Jeg har i alle fall spist saktere og kjent ordentlig på smaken, ikke stappet det inn så fort jeg har klart. Og så har jeg gått tur, det har jeg gjort hver uke en stund nå. (Men jeg finner ikke igjen skrittelleren, skulle gjerne hatt litt oversikt over hvor mye jeg går i løpet av en uke, for å se om det øker.) Målebåndet glemte jeg i dag, så jeg vet ikke om livvidden er gått opp eller ned (eller stått stille.) Så klart den er ) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er noen år siden jeg og badevekta skilte lag, og det var ingen hyggelig "skilsmisse", vi er fortsatt ikke på talefot. Kan jeg likevel bli med på denne tråden? Jeg vurdere å gå inn i et forhold til målebåndet i stedet, foreløbig er vi bare på prøvestadiet. Forrige uke skulle jeg starte et nytt og bedre liv, det skar seg jo. Planen var å bytte ut alle dårlige vaner med en sunn livsstil i løpet av en uke, og da er jo resultatet gitt. Denne uka har jeg ikke tenkt så mye på det egentlig, mer hatt det i bakhodet. Det jeg har gjort er at jeg har spist oftere. (Føles som jeg spiser hele tiden.) Hvis jeg vet det er mer enn fire timer mellom to måltider har jeg fylt på med en banan eller annen frukt i mellomtiden. Jeg har ikke kuttet ut sjokolade, men tror jeg har spist mindre av det. Jeg har i alle fall spist saktere og kjent ordentlig på smaken, ikke stappet det inn så fort jeg har klart. Og så har jeg gått tur, det har jeg gjort hver uke en stund nå. (Men jeg finner ikke igjen skrittelleren, skulle gjerne hatt litt oversikt over hvor mye jeg går i løpet av en uke, for å se om det øker.) Målebåndet glemte jeg i dag, så jeg vet ikke om livvidden er gått opp eller ned (eller stått stille.) selvfølgelig er du hjertelig velkommen Orio'en vår! ))) Og det høres ut til at du gjør det akkurat etter boka spør du meg. Kjempeflink er du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 58.4 Nå er det stabilt opp og ned en halv kilo. Målet er nådd og jeg er storfornøyd 15 kilo har forlatt meg og jeg savner ikke et gram 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Destiny Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Henger meg på jeg også Ukens vekt: 56,9. Er fornøyd jeg.Var oppe i 61kg for noen uker siden. Det går nedover Delmål 1: 54kg. Da skal jeg unne meg noe fint altså! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.