Gjest Angela25 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Fikk hore en gang av bestemor at en av de mennene som var med Amundsen til sydpolen, var min tipp oldefar! Lurer paa om det var han Hjalmar Johansen...hehe...men han er vel ikke kjendis i den forstand da! 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jada, er i slekt med flere kjendiser :-) En på A-listen, og en på B-listen. Men hvem sier jeg ikke noe om ;-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ja, med to kjente idrettsmenn.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei. Men hadde noen "kjendiser" i sin samtid langt tilbake i slekten. 0 Siter
Gjest Kjendismoro Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jada, er i slekt med flere kjendiser :-) En på A-listen, og en på B-listen. Men hvem sier jeg ikke noe om ;-) Hvor nær slekt da? 0 Siter
Gjest Kjendismoro Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ja, med to kjente idrettsmenn.... Birger og Roger Ruud? ;-) 0 Siter
Gjest Ikke nå, nei Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg er i slekt med noen som er kjent, men ikke kjendiser da. Hver gang det står om dem i avisene har de enten ranet en bank eller drept noen. 0 Siter
Gjest Miomiomio Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det nærmeste jeg kommer å være i slekt med en kjendis, er en 4-menning av meg som har vært sammen med en fra Det norske Kongehuset. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 nja, nei, ikke slekt, men inngiftet svoger som er en kjent alpinist. 0 Siter
kenwood Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvor nær slekt da? En bror og en Tremening :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Min morfars fetter er kjendis. Teller det? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Min morfars fetter er kjendis. Teller det? ;-) Hvis det skulle telle, sp synes jeg nesten at dette burde gjøre det også;-) : Noen av mine søskenbarn har et søskenbarn på 'den andre siden' som er kjendis!! Wow - altså - litt av en kjendistilknytning! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Min tipp-tipp-oldefar reddet flere menn fra drukningsdøden i en skikkelig redningsdåd på Lofothavet og ble senere skildret i en veldig kjent norsk roman. Teller det? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvis det skulle telle, sp synes jeg nesten at dette burde gjøre det også;-) : Noen av mine søskenbarn har et søskenbarn på 'den andre siden' som er kjendis!! Wow - altså - litt av en kjendistilknytning! ;-) Minner meg om at jeg en gang hørte at vi i snitt var "kun" åtte håndtrykk unna Bill Clinton . 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Min tipp-tipp-oldefar reddet flere menn fra drukningsdøden i en skikkelig redningsdåd på Lofothavet og ble senere skildret i en veldig kjent norsk roman. Teller det? Du kan være stolt av opphavet ditt, men kjendis? Neppe 0 Siter
Gjest namedropper Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Minner meg om at jeg en gang hørte at vi i snitt var "kun" åtte håndtrykk unna Bill Clinton . Vel - jeg har håndhildst på Mikhail Gorbatsjov og droning sonja - så jeg er i alle fall ikke så veledig mange håndtrykk unna :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.