Gå til innhold

Er du i slekt med en kjendis?

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Fikk hore en gang av bestemor at en av de mennene som var med Amundsen til sydpolen, var min tipp oldefar! Lurer paa om det var han Hjalmar Johansen...hehe...men han er vel ikke kjendis i den forstand da!

Skrevet

Jada, er i slekt med flere kjendiser :-) En på A-listen, og en på B-listen. Men hvem sier jeg ikke noe om ;-)

Skrevet

Nei.

Men hadde noen "kjendiser" i sin samtid langt tilbake i slekten.

Gjest Kjendismoro
Skrevet

Jada, er i slekt med flere kjendiser :-) En på A-listen, og en på B-listen. Men hvem sier jeg ikke noe om ;-)

Hvor nær slekt da?

Gjest Kjendismoro
Skrevet

Ja, med to kjente idrettsmenn....

Birger og Roger Ruud? ;-)

Gjest Ikke nå, nei
Skrevet

Jeg er i slekt med noen som er kjent, men ikke kjendiser da. Hver gang det står om dem i avisene har de enten ranet en bank eller drept noen.

Gjest Miomiomio
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer å være i slekt med en kjendis, er en 4-menning av meg som har vært sammen med en fra Det norske Kongehuset.

Skrevet

nja, nei, ikke slekt, men inngiftet svoger som er en kjent alpinist.

Skrevet

Min morfars fetter er kjendis. Teller det? ;-)

Hvis det skulle telle, sp synes jeg nesten at dette burde gjøre det også;-) :

Noen av mine søskenbarn har et søskenbarn på 'den andre siden' som er kjendis!!

Wow - altså - litt av en kjendistilknytning! ;-)

Skrevet

Min tipp-tipp-oldefar reddet flere menn fra drukningsdøden i en skikkelig redningsdåd på Lofothavet og ble senere skildret i en veldig kjent norsk roman. Teller det?

Skrevet

Hvis det skulle telle, sp synes jeg nesten at dette burde gjøre det også;-) :

Noen av mine søskenbarn har et søskenbarn på 'den andre siden' som er kjendis!!

Wow - altså - litt av en kjendistilknytning! ;-)

Minner meg om at jeg en gang hørte at vi i snitt var "kun" åtte håndtrykk unna Bill Clinton :).

Skrevet

Min tipp-tipp-oldefar reddet flere menn fra drukningsdøden i en skikkelig redningsdåd på Lofothavet og ble senere skildret i en veldig kjent norsk roman. Teller det?

Du kan være stolt av opphavet ditt, men kjendis? Neppe :P

Gjest namedropper
Skrevet

Minner meg om at jeg en gang hørte at vi i snitt var "kun" åtte håndtrykk unna Bill Clinton :).

Vel - jeg har håndhildst på Mikhail Gorbatsjov og droning sonja - så jeg er i alle fall ikke så veledig mange håndtrykk unna :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...