morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Minner meg om at jeg en gang hørte at vi i snitt var "kun" åtte håndtrykk unna Bill Clinton . Åtte håndtrykk var da ganske mange! ;-) Skal vi se.... jeg har håndhilst på Jens Stoltenberg, som har håndhilst på bla kongen, som igjen har hilst på Clinton! Det ble da ikke mange!! ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei - ingen! Det er i så fall _veldig_langt ute! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Åtte håndtrykk var da ganske mange! ;-) Skal vi se.... jeg har håndhilst på Jens Stoltenberg, som har håndhilst på bla kongen, som igjen har hilst på Clinton! Det ble da ikke mange!! ;-) Nei, det får'n si! Kommer i farten ikke på noen kjendiser jeg har håndhilst på *sukk*, men det skyldes sikkert bare bomullshodet mitt, som er på vei til julebord *s* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Vel - jeg har håndhildst på Mikhail Gorbatsjov og droning sonja - så jeg er i alle fall ikke så veledig mange håndtrykk unna :-) Nei, det får'n si! 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei, det får'n si! Kommer i farten ikke på noen kjendiser jeg har håndhilst på *sukk*, men det skyldes sikkert bare bomullshodet mitt, som er på vei til julebord *s* ;-) Men Norge er et lite land, og har man først hilst på én sentral politiker, om enn ikke statsministeren, så går det jo bindelinjer fra vedkommende til en mer 'prominent' minister og derfra til kongen og dermed er man jo bare 4 håndtrykk unna utrolig mange kjente mennesker, fra dronning Elisabeth til Kofi Annan! Men kongen har neppe hilst på som J-Lo og slikt, så der blir det nok noen flere håndtrykk imellom! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 ;-) Men Norge er et lite land, og har man først hilst på én sentral politiker, om enn ikke statsministeren, så går det jo bindelinjer fra vedkommende til en mer 'prominent' minister og derfra til kongen og dermed er man jo bare 4 håndtrykk unna utrolig mange kjente mennesker, fra dronning Elisabeth til Kofi Annan! Men kongen har neppe hilst på som J-Lo og slikt, så der blir det nok noen flere håndtrykk imellom! ;-) Du sier noe. Ja, i min mer utegående periode for 10 år siden traff jeg jo masse norske musikk-kjendiser, og kom ganske nær enkelte, men det var lenge mellom håndtrykkene likevel, kan du si . 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Du sier noe. Ja, i min mer utegående periode for 10 år siden traff jeg jo masse norske musikk-kjendiser, og kom ganske nær enkelte, men det var lenge mellom håndtrykkene likevel, kan du si . Klining går for det samme! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Klining går for det samme! ;-) Haha - det bør det, ja. Men har ennå ikke klint med noen kongelige, da. 0 Siter
meg__123! Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Er i familie med en kjendis litt langt uti slekta.. 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Haha - det bør det, ja. Men har ennå ikke klint med noen kongelige, da. *S* Jeg hørte en historie om noens bekjentes bekjentes bekjent, som en kort periode hadde datet en av disse Ferner-jentene. Så til 17. mai ble han med til slottet og kunne stå i bakre rekke i ett av sidevinduene og titte ned på slottsplassen. I følge soga så sto han året etter nede på slottsplassen og solgte pølser!! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 *S* Jeg hørte en historie om noens bekjentes bekjentes bekjent, som en kort periode hadde datet en av disse Ferner-jentene. Så til 17. mai ble han med til slottet og kunne stå i bakre rekke i ett av sidevinduene og titte ned på slottsplassen. I følge soga så sto han året etter nede på slottsplassen og solgte pølser!! ;-) Hehe, minner meg om at jeg hadde en bekjent i kretsen der, så veien til kongens bord er kortere enn jeg husket :-). 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hehe, minner meg om at jeg hadde en bekjent i kretsen der, så veien til kongens bord er kortere enn jeg husket :-). Der kan du se! :-) Jeg har forresten en annen kort link til kongehuset (bortsett fra Jens), og det er at min svigerfar har holdt foredrag for kong Olav;-) 0 Siter
tonie Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg har tre kjendiser i familien, men jeg akter ikke å avsløre hvem de er:) 0 Siter
astridny Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg er slekt med Leif ove Andsnes. Og får å si det slikt,jeg er ikke like musikkalsk som han. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Minner meg om at jeg en gang hørte at vi i snitt var "kun" åtte håndtrykk unna Bill Clinton . Jeg er bare tre. Jeg er nemlig i familie med en som har hilst på kongen. Det er det sikkert ikke mange som har gjort. *ironisk* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvis det skulle telle, sp synes jeg nesten at dette burde gjøre det også;-) : Noen av mine søskenbarn har et søskenbarn på 'den andre siden' som er kjendis!! Wow - altså - litt av en kjendistilknytning! ;-) Når det gjelder sånne ting teller alle slektsforhold ;-) 0 Siter
Gjest Kjendis Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Litt ute i slekta er jeg i slekt med flere personer som er svært kjente på tv og i politikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.