Gjest Maybeelinn Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Så du på programmet? Jeg lurer på hvilket merke den kjolen Vår Staude hadde på seg, er? Den er rosa, ser ut som fleece-stoff, så er det en stor, rund, mintgrønn-aktig hals på den. Veldig fin! Hvilket merke og hvor er den kjøpt tro? Var også to søte jenter der i dag. En familie som er flinke med miljøgjenvenning. De to søte jentene på ca 7 og 4 år hadde på seg noen nydelige kjoler. Hun ene hadde lys rosa og hun andre lys brun. Det så ut som strikkekjoler. Noen som vet hvor man får kjøpt de? 0 Siter
flowy Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg vet ikke, men jeg at Vår bruker mye norsk design. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Kontakt GMN-redaksjonen, de kan sikkert hjelpe deg med Vår Staudes kjole i alle fall. ) 0 Siter
Atene Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg så ikke programmet, men ut fra beskrivelsen tenker jeg at det kan være en kjole fra Tulip & Tatamo. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har lest i ukeblad at Vår Staude syr mange av sine kreasjoner selv (gjenbruk/omsying). Vet ikke... 0 Siter
Gjest Maybeelinn Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hei :-) Ja jeg tror også det kan være en kjole fra Tulip & Tatamo. Den ser slik ut.. de har kanskje en hjemmeside jeg kan søke på.. 0 Siter
Gjest Maybeelinn Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg vet ikke, men jeg at Vår bruker mye norsk design. Ja hun bruker mye norsk design og mye svensk design. blandt annet har jeg sett henne mye med det svenske merket Odd Molly, skikkelig mye fine klær.:-) Takk for svar fra alle sammen!!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.