Gjest turnus jeg vil vite om Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Finnes det en plass å lese om alt som har med turnus å gjøre. Alt forvirrer meg etter det jeg hører litt her og litt der. Vil lære meg om dette ettersom jeg har fått meg jobb som innebærer turnus. 0 Siter
Gjest jobber i turnus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hos oss har folk forskjellig turnus. Jeg jobber tredje hver helg og noen kvelder, mens andre jobber kun kveld eller både dag/kveld. De fleste har tredje hver helg, og om det er dag eller kveld varierer. 0 Siter
Gjest turnus jeg vil vite om Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hos oss har folk forskjellig turnus. Jeg jobber tredje hver helg og noen kvelder, mens andre jobber kun kveld eller både dag/kveld. De fleste har tredje hver helg, og om det er dag eller kveld varierer. Jeg tenker mer på å lære meg om hva turnusen betyr feks F4, F5. Samt hvordan turnusen er bygd opp av rettigheter, altså en oversikt over det meste innen turnus. Feks har du fridag på 17.mai, skal du ha denne til gode. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg tenker mer på å lære meg om hva turnusen betyr feks F4, F5. Samt hvordan turnusen er bygd opp av rettigheter, altså en oversikt over det meste innen turnus. Feks har du fridag på 17.mai, skal du ha denne til gode. Tja, kanske du finner noe om dette på sykpleierforbundets sider? Verdt en titt i alle fall. 0 Siter
Gjest turnus jeg vil vite Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tja, kanske du finner noe om dette på sykpleierforbundets sider? Verdt en titt i alle fall. Prøver det, takk (o; 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.