petter smart Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=186525 Jeg foreslår å gå enda litt lenger. En vet jo fra bl.a. kravet om minst 40% kvinner i styrerommet og andre likestillingssaker at det eneste som hjelper er tvang. Derfor foreslår jeg at det blir påbudt for kvinner å gå toppløse i offentlige bad. Gamle kjerringer og støgge hurper kan søke om unntak. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hjelpe meg. Hvorvidt det er greit å påtvinge andre sin nakenhet har da ingenting med likestillingsdebatten å gjøre! Gærne kvinnfolk ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 *Himler med øynene* Jeg har ikke noe i mot bryster, men vil faktisk ha meg frabedt å bli "påtvunget" andres bare bryster om jeg er i et offentlig basseng. Det får holde at de dingler fritt i garderoben! ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 *Himler med øynene* Jeg har ikke noe i mot bryster, men vil faktisk ha meg frabedt å bli "påtvunget" andres bare bryster om jeg er i et offentlig basseng. Det får holde at de dingler fritt i garderoben! ) Enig med deg, synes det blir veldig billig når folk slenger puppene rundt. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 *Himler med øynene* Jeg har ikke noe i mot bryster, men vil faktisk ha meg frabedt å bli "påtvunget" andres bare bryster om jeg er i et offentlig basseng. Det får holde at de dingler fritt i garderoben! ) Veldig enig! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg kommer på opptil fem menn jeg vet om som jeg gjerne skulle ha påtvunget overdel når de bader. For ikke å snakke om feite, gamle typer som henger med brystvortene over fettinnsmurt mage i kassakøen i "Syden". De er alltid skandinaver. Ugh! 0 Siter
petter smart Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 *Himler med øynene* Jeg har ikke noe i mot bryster, men vil faktisk ha meg frabedt å bli "påtvunget" andres bare bryster om jeg er i et offentlig basseng. Det får holde at de dingler fritt i garderoben! ) Det hjelper ikke oss gutta at de dingler i garderoben, for der får jo ikke vi komme inn..... 0 Siter
sant å si Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 *Himler med øynene* Jeg har ikke noe i mot bryster, men vil faktisk ha meg frabedt å bli "påtvunget" andres bare bryster om jeg er i et offentlig basseng. Det får holde at de dingler fritt i garderoben! ) Det ville ikke sjenert meg i det hele tatt - det er jo abre bryster ;-) Men selv foretrekker jeg å beholde overdelen på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.