Jølsen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Den siste tiden har jeg vært plaget av slim i halsen i forbindelse med inntak av melkeprodukter. Melk, ost, kremede sauser, dressinger, sjokolade osv. Hadde ikke det problemet før. Blir ikke så mye bedre ved å drikke vann/sitronvann for å rense halsen etterpå heller (det hjalp før) Hvilke produkter bruker dere som reagerer på melkeprodukter? Blir dere like slimete i halsen av soyamelk? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Soyamelk er jo pyton - hvorfor vil du drikke den? Melk er jo for kalver, voksne mennesker har ikke behov for melk, så lenge man spiser litt ost og andre produkter inneholdende kalsium. Selv holder jeg meg unna melk når jeg er forkjølet, nettopp fordi jeg da merker denne "slimete" følelsen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Soyamelk er jo pyton - hvorfor vil du drikke den? Melk er jo for kalver, voksne mennesker har ikke behov for melk, så lenge man spiser litt ost og andre produkter inneholdende kalsium. Selv holder jeg meg unna melk når jeg er forkjølet, nettopp fordi jeg da merker denne "slimete" følelsen. Jeg har ikke noe i mot soyamelk, men jeg bare lurer på om folk blir like slimete i halsen av den? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg har ikke noe i mot soyamelk, men jeg bare lurer på om folk blir like slimete i halsen av den? Aner ikke. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Aner ikke. Hm. Av og til kan man lure på hvorfor folk svarer på spørsmål her. Behov for å få ut litt fredagsaggresjon? Jølsen lurer på om soyamelk slimer like mye som melk gjør for henne, og det går fram av det lille innlegget at hun er plaget nå. Elextra svarer at hun ikke skjønner at noen vil drikke soyamelk. Men slimer det? spør den plagete Jølsen. Aner ikke, svarer Elextra. Jaja. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Hm. Av og til kan man lure på hvorfor folk svarer på spørsmål her. Behov for å få ut litt fredagsaggresjon? Jølsen lurer på om soyamelk slimer like mye som melk gjør for henne, og det går fram av det lille innlegget at hun er plaget nå. Elextra svarer at hun ikke skjønner at noen vil drikke soyamelk. Men slimer det? spør den plagete Jølsen. Aner ikke, svarer Elextra. Jaja. Det jeg egentlig lurte på, var om det går an å helle soyamelk i rompa. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Det jeg egentlig lurte på, var om det går an å helle soyamelk i rompa. Det går an, men da er det best å bruke trakt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Det går an, men da er det best å bruke trakt. Jeg har ikke trakt, men har en dorull? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg har ikke trakt, men har en dorull? Hvis du er tjukk i rævva, så burde deg også kunne gå an. 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Hvis du er tjukk i rævva, så burde deg også kunne gå an. Er i grunn litt småtjukk i ræva, men ikke i selve hullet. Kanskje jeg burde finne på noe annet? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Er i grunn litt småtjukk i ræva, men ikke i selve hullet. Kanskje jeg burde finne på noe annet? ''Kanskje jeg burde finne på noe annet?'' Ja, det høres ut som en god ide. Her er noen forslag fra meg: - Kok ett egg. - Kok to egg. - Bruk Zalo istedenfor. - Skift sengeklær. - Send en sms. - Smil (til det skjulte kamera) - Legg kabal. - Onaner. - Ring på døra til naboen. - Rens filteret i kjøkkenventilatoren. Her burde det være noe som faller i smak, vil eg tro. Mvh 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 ''Kanskje jeg burde finne på noe annet?'' Ja, det høres ut som en god ide. Her er noen forslag fra meg: - Kok ett egg. - Kok to egg. - Bruk Zalo istedenfor. - Skift sengeklær. - Send en sms. - Smil (til det skjulte kamera) - Legg kabal. - Onaner. - Ring på døra til naboen. - Rens filteret i kjøkkenventilatoren. Her burde det være noe som faller i smak, vil eg tro. Mvh Kanskje jeg skal ringe på døra til naboen med en zaloflaske i den ene hånda og to kokte egg i den andre, rope "smil til det skjulte kamera!" mens jeg legger kabal. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Kanskje jeg skal ringe på døra til naboen med en zaloflaske i den ene hånda og to kokte egg i den andre, rope "smil til det skjulte kamera!" mens jeg legger kabal. Og hva skal du bruke til å legge kabal med, når begge hendene er optatt? (ellers så var det ett veldig bra forslag.) 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Og hva skal du bruke til å legge kabal med, når begge hendene er optatt? (ellers så var det ett veldig bra forslag.) Har da to bein også! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har da to bein også! :-) Det burde eg ha tenkt på, så ubetenksomt av meg. Nei, nå blei eg virkelig flau! *rødme* 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Det burde eg ha tenkt på, så ubetenksomt av meg. Nei, nå blei eg virkelig flau! *rødme* Hmm, vurderer å kle på meg å dra på senteret å se etter en trakt. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Soyamelk er jo pyton - hvorfor vil du drikke den? Melk er jo for kalver, voksne mennesker har ikke behov for melk, så lenge man spiser litt ost og andre produkter inneholdende kalsium. Selv holder jeg meg unna melk når jeg er forkjølet, nettopp fordi jeg da merker denne "slimete" følelsen. Du skal spise veldig mye ost og brokkoli for å få i deg nok kalk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hmm, vurderer å kle på meg å dra på senteret å se etter en trakt. De har mange fine trakt(or)er på felleskjøpet, men du kan ikkje kle på deg. Åssen skal du da kunne finne en som passer? 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 De har mange fine trakt(or)er på felleskjøpet, men du kan ikkje kle på deg. Åssen skal du da kunne finne en som passer? Å! Felleskjøpet! Nå fikk du meg til å mimre her. Har hatt mye gevinster fra Felleskjøpet i forbindelse med søttendemailotterier. Har et par gule og grønne capser liggende i skapet. Nei og nei, så vemodig jeg ble nå! Jeg har forresten lovet vennene mine at jeg aldri mer skal kjøre traktor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.