Gå til innhold

mannfolk og å ta av seg klær i fylla

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hva er det med mannfolk og å ta av seg klær i fylla? noen som kan gi meg en noenlunde fornuftig forklaring på det?

Skrevet

Jeg kjenner ingen mannfolk som tar av seg klærne i fylla jeg

Skrevet

Jeg vet om en kar som alltid kler av seg og danser til Prince i fylla. Et syn for guder ;o)

Gjest hakkenosign
Skrevet

Jeg kjenner ingen mannfolk som tar av seg klærne i fylla jeg

Da er du heldig..

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hææ?

Ka er problemet?

Problem? Hvem sa noe om problem?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, men skulle gjerne vite hvor du vanker....he,he ;)

Skrevet

Hææ?

Ka er problemet?

Ikkje eg.

Tar mannfolk av seg klærne i fylla på en annen måte enn kvinnfolk?

Skrevet

Hehe, tror jeg har motasatt problem når kjæresten er skikkelig på fylla. Han legger seg med klærne på og blir sint når jeg prøver å få av ham noe ;-)

Gjest veldig anonym nå :)
Skrevet

Hehe, jeg vet om en som ofte kler av seg, men ikke trusa. Så danser han på bordet med røde ullsokker :)

Skrevet

Det blir ikkje lett siden eg ikkje har vært på fylla på snart ett år.

Men når eg var på fylla, så pleide eg å være såpass full at eg ikkje husker åssen eg tok av meg klærne.

Eg måtte ofte leite etter de dagen etterpå, fant som regel igjen det meste.

Men eg har pr. dags dato (bank i golvet) ikkje lagt klærne i kjøleskapet, ihvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...